Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

System zarządzania produkcją

Firma Łazur powstała w Jaśle 30 lat temu, jako niewielki salon jubilerski, produkujący obrączki. Obecnie jest polskim liderem w produkcji obrączek i pierścionków zaręczynowych oraz dystrybutorem biżuterii ślubnej i okazjonalnej. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem własnej sieci sklepów, w placówkach partnerskich oraz za pośrednictwem sklepu internetowego.

Zadania i cele

Firma Łazur jak każde przedsiębiorstwo produkcyjne, charakteryzuje się licznymi i złożonymi procesami oraz procedurami postepowania. Ich obsługa wymaga sprawnych mechanizmów i narzędzi. Pełna automatyzacja pracy i zwiększenie jej wydajności stało się głównym powodem do poszukiwania nowych rozwiązań IT. System Logito był idealną odpowiedzią na te potrzeby, ponieważ zawiera bogaty zestaw modułów, dedykowanych obsłudze najczęściej spotykanych w firmie procesów biznesowych.

Dopasowanie aplikacji umożliwia obsługę pełnego cyklu życia produktu, w takich obszarach jak projektowanie, konstruowanie, edycja na każdym etapie rozwoju oraz zarządzanie dokumentacją techniczną.

Logito umożliwia gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednej bazie. Informacje do kart produktowych wprowadza się w postaci wygodnych do uzupełniania formularzy, których schemat dopasowany został do oczekiwań klienta. Jednoczesny stały dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji pozwala przyspieszyć pracę różnych działów.

Zmiany dotyczyły również automatyzacji wszystkich działań związanych z pracą i zarządzaniem towarami w magazynie firmowym, a także procesami wysyłki gotowych produktów.

Wdrożenie obejmowało integrację z systemem Comarch Optima, rozwiązanie stosowane zarówno przez Klienta, jak i jego kontrahentów. Narzędzia te usprawniają obsługę procesu związanych z zamówieniami wewnętrznymi.

Główne korzyści dla Klienta
  • Optymalizacja organizacji pracy i poszczególnych procesów,
  • redukcja kosztów produkcji,
  • wszystkie informacje na temat dokumentacji produktowej dostępne w jednym miejscu,
  • możliwość integracji z zewnętrznymi systemami,
  • poprawa efektywności pracy w firmie.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*