
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Narzędzia PIM
- Platformy sprzedażowe B2B
- SmartPrice
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

GT Group Tomaszek to rodzinna firma z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży AGD/RTV. Jest jednym z liderów tego rynku w Polsce, oferując szeroką gamę produktów i usług w ramach 6 rozpoznawalnych marek, m.in. Max Elektro, Max Kuchnie oraz Kernau.
Firma jest obecna na polskim rynku w ponad 730 punktach sprzedaży, zlokalizowanych w całym kraju. Zatrudnia ponad 500 pracowników, którzy zapewniają klientom najwyższy poziom obsługi.
Problem Klienta
GT Group Tomaszek prowadzi sprzedaż w różnych modelach biznesowych (B2B, B2C i D2C), co sprawia, że zarządzanie polityką cenową i magazynami jest dużym wyzwaniem. Klient szukał elastycznego narzędzia, które umożliwiłoby efektywne zarządzanie m.in.:
- marżą,
- koszykami transportu,
- polityką cenową (rabatami, promocjami),
- stanami magazynowymi
Wszystko to w perspektywie kilku kanałów sprzedaży oraz z uwzględnieniem automatyzacji procesów.

Nasze rozwiązanie
Klient nie znalazł na rynku narzędzia, które odpowiedziałoby na jego potrzeby, dlatego zdecydował się na rozwiązanie dedykowane. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy u niego SmartPrice – zaawansowany system do zarządzania cenami i zapasami produktów w e-commerce.
Najważniejsze funkcje tego rozwiązania to:
- Monitorowanie i dostosowywanie cen w czasie rzeczywistym
System analizuje dane rynkowe, konkurencyjne ceny oraz trendy popytu, automatycznie sugerując lub wprowadzając zmiany w cennikach.
- Optymalizacja stanów magazynowych
SmartPrice minimalizuje ryzyko nadmiernych zapasów i braków towarowych, co pozwala na lepsze zarządzanie dostępnością produktów.
- Automatyczna kalkulacja warunków handlowych
System oblicza minimalne ceny produktów na podstawie partii przyjętych towarów, wspierając dynamiczne zarządzanie marżami.
- Integracja z kluczowymi systemami
SmartPrice współpracuje z Pimcore i Edito, umożliwiając sprawne zarządzanie informacjami produktowymi oraz danymi cenowo-magazynowymi.
- Automatyzacja procesów cenowych
Dzięki zaawansowanym algorytmom system automatycznie ustala ceny w wybranych kanałach sprzedaży, co pozwala na efektywne reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.
- Zwiększenie efektywności operacyjnej
Automatyzacja procesów, które wcześniej wymagały dużego nakładu pracy, pozwala firmie lepiej wykorzystać zasoby i skoncentrować się na strategii rozwoju.
Harmonia w biznesie, czyli co zyskał klient
Firma GT Group Tomaszek uzyskała zaawansowane narzędzie, które usprawnia zarządzanie marżami, kosztami operacyjnymi i ofertą produktową.
Co się zmieniło po wdrożeniu?
- Klient zaoszczędził aż ponad 800 h miesięcznie na powtarzalnych czynnościach wykonywanych przez kierowników handlowych.
- SmartPrice wyeliminował sprzedaż poniżej progu rentowności.
- Zespół handlowy szybciej i precyzyjniej dostosowuje ofertę do zmieniających się warunków rynkowych.
- Procesy handlowe i cenowe zostały zoptymalizowane, co zwiększyło konkurencyjność firmy.
- Zarządzanie marżami i kosztami operacyjnymi stało się bardziej efektywne.
- Znacząco ograniczono konieczność angażowania pracowników w rutynowe zadania, co pozwoliło na lepsze wykorzystanie ich potencjału.
- Firma wzmocniła swoją pozycję rynkową dzięki sprawniejszemu reagowaniu na potrzeby klientów.