Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wewnętrzny system informacyjny DNB Bank Polska

Wewnętrzny system informacyjny

DNB Bank Polska S.A. to bank korporacyjny z siedzibą w Warszawie. Działalność Banku skupia się na obsłudze i finansowaniu dużych przedsiębiorstw z sektora: energetycznego, motoryzacyjnego, TMT oraz publicznego.

Zadania i cele

Celem wdrożenia intranetu w Banku DnB Nord Polska była poprawa komunikacji wewnętrznej. Wśród ciekawych rozwiązań zaimplementowanych w systemie wymienić można: moduł prasowy, forum dyskusyjne, typer, system ankiet, rozwiązanie hossa/bessa badające poziom nastroju pracowników.

Dzięki wykorzystanej platformie Edito CMS aplikacja bez problemu obsługuje 1000 pracowników banku. System zarządzany jest przez zespół 20 redaktorów.

[!--blokOpis{id=70}--!]

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
  • spójna polityka komunikacji,
  • zwiększenie efektywności pracy i zarządzania wiedzą,
  • znaczna redukcja kosztów związana z korespondencją wewnątrz Banku,
  • wsparcie dla działu HR,
  • wzrost zadowolenia pracowników.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*