Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


DNB Bank Polska S.A. to bank korporacyjny z siedzibą w Warszawie. Działalność Banku skupia się na obsłudze i finansowaniu dużych przedsiębiorstw z sektora: energetycznego, motoryzacyjnego, TMT oraz publicznego.
Zadania i cele
Celem wdrożenia intranetu w Banku DnB Nord Polska była poprawa komunikacji wewnętrznej. Wśród ciekawych rozwiązań zaimplementowanych w systemie wymienić można: moduł prasowy, forum dyskusyjne, typer, system ankiet, rozwiązanie hossa/bessa badające poziom nastroju pracowników.
Dzięki wykorzystanej platformie Edito CMS aplikacja bez problemu obsługuje 1000 pracowników banku. System zarządzany jest przez zespół 20 redaktorów.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- spójna polityka komunikacji,
- zwiększenie efektywności pracy i zarządzania wiedzą,
- znaczna redukcja kosztów związana z korespondencją wewnątrz Banku,
- wsparcie dla działu HR,
- wzrost zadowolenia pracowników.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.