ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Wtyczki dla platformy Magento 2

„Nieograniczone możliwości rozbudowy”

Na potrzeby wdrażanych projektów często realizujemy dedykowane moduły rozszerzające funkcjonalności Magento 2. Do tej pory stworzyliśmy ponad 20 wtyczek, które umożliwiają realizację nietypowych potrzeb sklepów internetowych. Część z naszych wtyczek udostępniamy w Marketplace Magento.

Anna Wolanin
Anna Wolanin
E-commerce, Automatyzacja procesów
Porozmawiajmy

Magento 2 to uniwersalna platforma e-commerce, która skutecznie obsługuje zarówno proste sklepy internetowe, jak i rozbudowane platformy sprzedażowe B2B.

Poza bogatą bazą gotowych modułów platforma, dzięki elastycznej architekturze, umożliwia dostosowanie do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Na potrzeby wdrażanych projektów często realizujemy dedykowane moduły, które rozszerzają funkcjonalności Magento.

Do każdej współpracy podchodzimy indywidualnie, bo wiemy jak duży wpływ na biznes Klienta ma tworzone przez nas rozwiązanie.

monitor i telefon

Wdrożyliśmy platformy wspierające sprzedaż m.in. dla:

Wybrane realizacje sklepów internetowych

Store Locator

monitor z utworzonymi mapami sklepów: store locatorRozszerzenie Store Locator umożliwia tworzenie map sklepów stacjonarnych. Użytkownik widzi lokalizację na Mapach Google, gdzie kolejne punkty dodawane są za pomocą długości i szerokości geograficznej. W ten sposób Klient ma łatwy podgląd sklepów w swojej okolicy. Wszystkie sklepy są wyświetlane na jednej mapie i wymienione na liście w lewym pasku bocznym.

Store Locator pozwala Klientom łatwo znaleźć najbliższą lokalizację sklepu stacjonarnego Twojej firmy. Dostępne jest wyszukiwanie poprzez kraj, kategorię, kod pocztowy, miasto lub użycie geolokalizacji. Rozszerzenie umożliwia dodawanie adresów fizycznych sklepów detalicznych do witryny za pomocą kilku kliknięć.

Jest to wtyczka pomocna dla Klientów preferujących zakupy offline ale także dla tych, którzy korzystają z showroomingu (sprawdzenie/przymierzenie produktu na żywo – zakup online).

Co sprawia, że nasze rozszerzenie jest wyjątkowe?

  • Mobilny i przejrzysty interfejs
  • Najbardziej rozwinięte rozszerzenie dostępne za darmo
  • Intuicyjne i precyzyjne ustawianie lokalizacji poprzez przeciąganie i upuszczanie markera na mapę
  • Wydajność dzięki technologiom Ajax i Angular
  • Kompatybilność z Magento 2.1, 2.2, 2.3

Kreator etykiet

monitor z aranżacją kreatora etykietModuł pozwala na projektowanie etykiet na opakowania produktów. Dzięki niemu sklep ma możliwość oferowania produktów z inywidualnym nadrukiem, bądź uzupełniania produktów kupowanych jako prezent o indywidualnie projektowane karty z życzeniami.

Jest to rozbudowany, a jednocześnie prosty w obsłudze program do tworzenia niestandardowych projektów graficznych. Umożliwia także korzystanie z gotowych szablonów dając możliwość podglądu wydruku.

Moduł został wykorzystany w sklepie internetowym Ewentvein.de

 

Integracja inPost

Moduł oparty o najnowszą wersję API InPost – ShipX. Podczas wyboru metody dostawy użytkownikowi wyświetla się pop-up z mapą Google Maps lub Open Street Maps z dostępnymi punktami odbioru. Po stronie administratora znajduje się zarządzanie zamówieniami z metody dostawy InPost.

Zamówienia początkowo znajdują się w "Poczekalni" skąd, po zatwierdzeniu przez administratora, zostają wysyłane do InPost. Dla pełnej informacji Klienta status realizacji dostawy jest na bieżąco monitorowany. Na stronie zamówienia znajduje się także etykieta przesyłki, którą administrator pobiera, drukuje i dzięki temu przesyłka zostaje skompletowana.

Moduł jest dostępny w dwóch wersjach. Pierwsza z nich obejmuje jedynie frontend, w drugiej zawarte są wszystkie wyżej opisane funkcjonalności.

Zakupy ratalne

Wtyczka umożliwia dodanie Klientowi metody płatności za pomocą rat, a także ustalenie kwoty minimalnej, od której dostępna jest ta metoda. W rozszerzeniu znajduje się opcja umożliwiająca wybór czy podgląd rat ma być widoczny pod każdym produktem, czy jedynie pod wybranymi.

Od strony backend moduł zintegrowany z API Santander, dzięki któremu można weryfikować etapy wszystkich kroków kredytowych, dowiedzieć się czy klient podpisał umowę aby kontynuować realizację zamówienia, czy też został odrzucony podczas weryfikacji.

Blog

Rozszerzenie pozwala prowadzić w Magento 2 w pełni funkcjonalnego bloga. Stanowi odrębną sekcję sklepu, do której można wejść zarówno przez menu nawigacyjne strony głównej jak i bezpośredni link.

Wpisy na blogu są tworzone za pomocą edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Dla rozbudowanych blogów jest możliwość stworzenia kategorii tematycznych dla publikowanych treści, według których użytkownicy sklepu mogą wygodnie szukać interesujących zagadnień.
 

Najważniejszym etapem projektowania rozwiązań dedykowanych jest pełne zrozumienie potrzeb Klienta. Zapraszamy do lektury artykułu: Analiza przedwdrożeniowa, a powodzenie projektu IT

 

 

Breadcrumps

Z wykorzystaniem tej wtyczki tworzony jest widok ścieżki zagłębiania się w stronę przez Klienta. Widzi on kolejne podstrony, przez które przechodził do natępnych i dzięki takiej nawigacji może wygodnie wracać do dowolnego etapu ścieżki bez konieczności ręcznego cofania się o kilka kroków.

Expected Shipping

Odlicza czas do realizacji wysyłki zamówienia tego samego dnia. Przykładowo Klient o 12:20 widzi, że jeśli złoży zamówienie do 14.00, to przesyłka zostanie wysłana jeszcze dziś.

W kalendarzu panelu administratora można ustawić dni, w których wysyłka nie jest realizowana np. święta, weekendy, czy urlop sprzedawcy.

Free shipping bar

Moduł umożliwia klientowi podgląd w miniaturze koszyka jakiej sumy brakuje w całym zamówieniu aby wysyłka była darmowa.

Jednostki Produktów

Moduł umożliwia przypisanie produktowi dowolnej jednostki miary: metry, kilogramy, opakowania, litry itd., podczas gdy w Magento domyślnie wbudowana jest jedynie sprzedaż na sztuki.

Wśród zrealizowanych do tej pory przez Ideo rozszerzeń znajdują się także:

  • Rozwinięte kategorie niżej katalogu
  • One step checkout
  • Integracja z Symfony
  • BannerSystem
  • Import sklepów do StoreLocator
  • Cena z zewnątrz
  • Ilość produktów w widoku kategorii
  • Store pickup
  • AutoRoundingPrice
  • Cordel
  • Fb chat, Fb pixel
  • PriceShape
  • GTM (Google Tag Manager)

Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży e-Commerce i znajomości platformy Magento jesteśmy w stanie stworzyć praktycznie każdy rodzaj rozszerzenia dla Twojego sklepu.

 


Skontaktuj się z nami, a my, po analizie Twoich potrzeb, zaproponujemy najbardziej optymalne rozwiązanie.

 

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas