Dowiedz się więcejBądź czujny! Uważaj na fałszywe faktury wystawione bez naszej wiedzy

12 lat współpracy ze Śnieżką

Dla Ideo wyznacznikiem sukcesu zawsze jest zadowolenie klientów. Potwierdzeniem tego faktu jest m.in. długoletnia współpraca z wieloma z nich.

Współpraca z firmą Śnieżka rozpoczęła się 12 lat temu i trwa bezustannie do teraz. Owocem tych prac jest m.in. autorska Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito. I chociaż od momentu wdrożenia minęła ponad dekada - system jest ciągle „na czasie” i sprawnie realizuje stawiane przed nim oczekiwania. To wszystko dlatego, że jest na bieżąco modernizowany i rozwijany przy współpracy obu stron.

Powstawanie kolejnych modułów wynika z potrzeby uporządkowania obszarów takich jak pisma przychodzące, wewnętrzne czy wychodzące. Najczęściej były to pomysły naszych pracowników, którzy podpowiadali, czego oczekują od programu i co uważają za konieczne do wprowadzenia np. delegacje, profile pracowników, centrum obsługi gwarancji, kalendarz itp.” – mówi Michał Suszka, Dyrektor ds. Informatyki w Śnieżka S.A

Stworzona przez Ideo dedykowana platforma Logito powstała w ścisłej kooperacji z pracownikami Śnieżki. Dzięki dokładnemu wsłuchaniu się w ich potrzeby, wprowadzone przez nas funkcjonalności zoptymalizowały prowadzone działania i umożliwiły przejrzysty, szybki i bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Kolejnym ważnym powodem było utrzymanie jak największej intuicyjności systemu, co również było możliwe dzięki sugestiom i wskazówkom ze strony pracowników firmy.

Przy takich pracach szczególnie istotne stają się kompetencje. Po obu stronach są zespoły, które znają się na swojej części pracy i dokładnie wiedzą czego chcą. W tak długim okresie współpracy wykreował się także wysoki stopień wzajemnego zrozumienia, który przekłada się na sprawną realizację wszelkich potrzeb w zakresie realizowanych przez Logito funkcji” – zauważa Marcin Wojtoń, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Ideo Sp. z o.o.

Stworzona na potrzeby Śnieżki platforma, składa się obecnie z 24 modułów. Dzięki jej elastyczności bez problemu współdziała z 6 innymi systemami wykorzystywanymi w firmie, jak również z systemami zewnętrznymi. W platformie pracuje na co dzień ponad 150 użytkowników jednocześnie, którzy do tej pory obsłużyli ponad 584 tysiące pism, spraw czy zgłoszeń.

Może zainteresują Cię także

Orange Polska partnerem Ideo w projekcie IDEA Global

25 lipca 2017
M2M, Internet Rzeczy (IoT), Obsługa Klienta i Finanse to wspólne obszary zainteresowania Orange i IDEA Global. Wybrane startupy we współpracy z ekspertami i pod okiem mentorów stworzą wspólną ofertę z Orange Polska.

Nowe projekty e-Learning

17 lipca 2017
Wdrażamy nowe platformy edukacyjne, rozwijamy te istniejące i chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas