
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Współpraca z firmą Śnieżka rozpoczęła się 12 lat temu i trwa bezustannie do teraz. Owocem tych prac jest m.in. autorska Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito. I chociaż od momentu wdrożenia minęła ponad dekada - system jest ciągle „na czasie” i sprawnie realizuje stawiane przed nim oczekiwania. To wszystko dlatego, że jest na bieżąco modernizowany i rozwijany przy współpracy obu stron.
„Powstawanie kolejnych modułów wynika z potrzeby uporządkowania obszarów takich jak pisma przychodzące, wewnętrzne czy wychodzące. Najczęściej były to pomysły naszych pracowników, którzy podpowiadali, czego oczekują od programu i co uważają za konieczne do wprowadzenia np. delegacje, profile pracowników, centrum obsługi gwarancji, kalendarz itp.” – mówi Michał Suszka, Dyrektor ds. Informatyki w Śnieżka S.A
Stworzona przez Ideo dedykowana platforma Logito powstała w ścisłej kooperacji z pracownikami Śnieżki. Dzięki dokładnemu wsłuchaniu się w ich potrzeby, wprowadzone przez nas funkcjonalności zoptymalizowały prowadzone działania i umożliwiły przejrzysty, szybki i bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Kolejnym ważnym powodem było utrzymanie jak największej intuicyjności systemu, co również było możliwe dzięki sugestiom i wskazówkom ze strony pracowników firmy.
„Przy takich pracach szczególnie istotne stają się kompetencje. Po obu stronach są zespoły, które znają się na swojej części pracy i dokładnie wiedzą czego chcą. W tak długim okresie współpracy wykreował się także wysoki stopień wzajemnego zrozumienia, który przekłada się na sprawną realizację wszelkich potrzeb w zakresie realizowanych przez Logito funkcji” – zauważa Marcin Wojtoń, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Ideo Sp. z o.o.
Stworzona na potrzeby Śnieżki platforma, składa się obecnie z 24 modułów. Dzięki jej elastyczności bez problemu współdziała z 6 innymi systemami wykorzystywanymi w firmie, jak również z systemami zewnętrznymi. W platformie pracuje na co dzień ponad 150 użytkowników jednocześnie, którzy do tej pory obsłużyli ponad 584 tysiące pism, spraw czy zgłoszeń.
Może zainteresują Cię także
Orange Polska partnerem Ideo w projekcie IDEA Global
Nowe projekty e-Learning