 
						
						- 
			
			   Firma
			
			
                                                
                    
                        
- 
			
			   E-commerce
			
			
             
                                    
                    - 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    - E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
- 
                                                        
                                                            Narzędzia wspierające e-commerce                                                        
                                                                                                                    
                                                            - 
                                                                    
                                                                        Narzędzia wspierające e-commerce                                                                    
                                                                    
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
 
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
 
- Dlaczego my
 
- 
                                    
                                        E-commerce                                    
                                    
                                    
- 
			
			   Konsulting
			
			
             
                                    
                    - 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    - Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
 
 
- 
                                    
                                        Konsulting                                    
                                    
                                    
- 
			
			   Technologie Internetowe
			
			
             
                                    
                    - 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    - Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
 
- Dlaczego my
 
- 
                                    
                                        Technologie Internetowe                                    
                                    
                                    
- 
			
			   Rozwiązania IT
			
			
             
                                    
                    - 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    - Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
 
- Dlaczego my
 
- 
                                    
                                        Rozwiązania IT                                    
                                    
                                    
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Współpraca z firmą Śnieżka rozpoczęła się 12 lat temu i trwa bezustannie do teraz. Owocem tych prac jest m.in. autorska Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito. I chociaż od momentu wdrożenia minęła ponad dekada - system jest ciągle „na czasie” i sprawnie realizuje stawiane przed nim oczekiwania. To wszystko dlatego, że jest na bieżąco modernizowany i rozwijany przy współpracy obu stron.
„Powstawanie kolejnych modułów wynika z potrzeby uporządkowania obszarów takich jak pisma przychodzące, wewnętrzne czy wychodzące. Najczęściej były to pomysły naszych pracowników, którzy podpowiadali, czego oczekują od programu i co uważają za konieczne do wprowadzenia np. delegacje, profile pracowników, centrum obsługi gwarancji, kalendarz itp.” – mówi Michał Suszka, Dyrektor ds. Informatyki w Śnieżka S.A
Stworzona przez Ideo dedykowana platforma Logito powstała w ścisłej kooperacji z pracownikami Śnieżki. Dzięki dokładnemu wsłuchaniu się w ich potrzeby, wprowadzone przez nas funkcjonalności zoptymalizowały prowadzone działania i umożliwiły przejrzysty, szybki i bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Kolejnym ważnym powodem było utrzymanie jak największej intuicyjności systemu, co również było możliwe dzięki sugestiom i wskazówkom ze strony pracowników firmy.
„Przy takich pracach szczególnie istotne stają się kompetencje. Po obu stronach są zespoły, które znają się na swojej części pracy i dokładnie wiedzą czego chcą. W tak długim okresie współpracy wykreował się także wysoki stopień wzajemnego zrozumienia, który przekłada się na sprawną realizację wszelkich potrzeb w zakresie realizowanych przez Logito funkcji” – zauważa Marcin Wojtoń, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Ideo Sp. z o.o.
Stworzona na potrzeby Śnieżki platforma, składa się obecnie z 24 modułów. Dzięki jej elastyczności bez problemu współdziała z 6 innymi systemami wykorzystywanymi w firmie, jak również z systemami zewnętrznymi. W platformie pracuje na co dzień ponad 150 użytkowników jednocześnie, którzy do tej pory obsłużyli ponad 584 tysiące pism, spraw czy zgłoszeń.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
- 
	Analiza zapytaniaZapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
- 
	Zaproszenie na rozmowęOdezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
- 
	SpotkanieOmówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
