Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Budowanie wizerunku w sieci

W dniach 4-5 listopada 2008 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbył się kongres poświęcony tematyce budowania wizerunku w sieci. Jednym z prelegentów był Dyrektor Generalny Ideo.

W dniach 4-5 listopada 2008 w Hotelu Polonia Palace w Warszawie odbył się kongres poświęcony tematyce budowania wizerunku w sieci. Skierowany był on do osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy i marki w Internecie oraz w Intranecie, zainteresowanych wykorzystaniem potencjału nowych narzędzi i innowacyjnych strategii w Sieci.

Dwudniowy program prezentował m.in. skuteczne metody marketingowego wsparcia kampanii wizerunkowych, innowacyjne formy bezpośredniej komunikacji z klientem w Sieci czy to jak z sukcesem wykorzystywać Internet w relacjach z mediami.

Jednym z prelegentów kongresu był Arkadiusz Michno, Dyrektor Generalny Ideo. Zaprezentował on wraz z Andrzejem Czarneckim, Communication Managerem z WSK "PZL-Rzeszów" S.A. specyfikę komunikacji w sieci wewnętrznej oraz to jak skutecznie budować wizerunek w Intranecie. Konferencja oparta była na przykładzie wdrożenia i funkcjonowania Intranetu wewnętrznego w WSK.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Polpharma S.A. - nowy serwis korporacyjny

10 listopada 2008
W sieci pojawił się nowy, zrealizowany przez Ideo serwis korporacyjny lidera polskiej branży farmaceutycznej.

Współpraca w ramach projektu Rewolucja w finansach

21 października 2008
Ideo rozpoczęło współpracę z Agorą i portalem finansowym Bankier.pl w ramach nowej inicjatywy "Rewolucja w finansach".