Food Marketing Trends i Myślące serwisy www po raz drugi

W lutym miały miejsce kolejne konferencje zorganizowane przez MR Academy, w trakcie których nasi pracownicy prezentowali swój punkt widzenia na interesujące tematy. 16 lutego - „Food Marketing Trends”, 22 lutego - „WEB 3.0 – Nowe Standardy”.

W lutym miały miejsce kolejne konferencje MR Academy, w trakcie których nasi pracownicy prezentowali swój punkt widzenia na interesujące tematy. 16 lutego odbyła się konferencja „Food Marketing Trends”, 22 lutego miejsce miała druga edycja konferencji „WEB 3.0 – Nowe Standardy”.

16 lutego miejsce miała konferencja „Food Marketing Trends”. Eksperci omówili na niej najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem produktów spożywczych. Podpowiadała między innymi jak skutecznie mierzyć i wykorzystywać dane o kliencie, jaką wybrać strategię w nowych mediach, jaka jest rola marki własnej w kreowaniu wizerunku w sieciach handlowych i jak zostać numerem 1. w branży FMCG.

Jednym z prelegentów był Krystian Baran, Menadżer ds. Kluczowych Klientów. W swojej prezentacji „Sprzedawca też Klient.  Case study programu Nagrody ze smakiem” przedstawił ideę prowadzenia zaawansowanych programów motywacyjnych dla sprzedawców. Omówiona została ona na przykładzie case study realizowanego przez nas dla firmy Pekpol programu „Nagrody ze smakiem”.

22 lutego odbyła się druga już edycja konferencji „WEB 3.0 – Nowe Standardy”. Celem konferencji było zaprezentowanie zmian i potencjału rozwiązań, które będą miały decydujący wpływ na obecność firm i marek w erze WEB 3.0. Wymaga ona od szefów działów it, marketingu, brand i product managerów, przygotowania się z obecnością w Internecie w modelu: „Any media, Any where, Any device”.

W trakcie tej konferencji Łukasz Szymański, Specjalista ds. e-Marketingu, zaprezentował prezentację „Myślące serwisy internetowe. Co by było gdyby... wykorzystujmy możliwości”. Przedstawił w niej wizję przyszłości, która wykorzystuje obecne już na rynku technologie w bardziej przemyślany i ułatwiający życie użytkownikowi sposób. Tym razem za przykład posłużyła idea otaczania opieką posiadaczy samochodów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas