Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Food Marketing Trends i Myślące serwisy www po raz drugi

W lutym miały miejsce kolejne konferencje zorganizowane przez MR Academy, w trakcie których nasi pracownicy prezentowali swój punkt widzenia na interesujące tematy. 16 lutego - „Food Marketing Trends”, 22 lutego - „WEB 3.0 – Nowe Standardy”.

W lutym miały miejsce kolejne konferencje MR Academy, w trakcie których nasi pracownicy prezentowali swój punkt widzenia na interesujące tematy. 16 lutego odbyła się konferencja „Food Marketing Trends”, 22 lutego miejsce miała druga edycja konferencji „WEB 3.0 – Nowe Standardy”.

16 lutego miejsce miała konferencja „Food Marketing Trends”. Eksperci omówili na niej najważniejsze zagadnienia związane z marketingiem produktów spożywczych. Podpowiadała między innymi jak skutecznie mierzyć i wykorzystywać dane o kliencie, jaką wybrać strategię w nowych mediach, jaka jest rola marki własnej w kreowaniu wizerunku w sieciach handlowych i jak zostać numerem 1. w branży FMCG.

Jednym z prelegentów był Krystian Baran, Menadżer ds. Kluczowych Klientów. W swojej prezentacji „Sprzedawca też Klient.  Case study programu Nagrody ze smakiem” przedstawił ideę prowadzenia zaawansowanych programów motywacyjnych dla sprzedawców. Omówiona została ona na przykładzie case study realizowanego przez nas dla firmy Pekpol programu „Nagrody ze smakiem”.

22 lutego odbyła się druga już edycja konferencji „WEB 3.0 – Nowe Standardy”. Celem konferencji było zaprezentowanie zmian i potencjału rozwiązań, które będą miały decydujący wpływ na obecność firm i marek w erze WEB 3.0. Wymaga ona od szefów działów it, marketingu, brand i product managerów, przygotowania się z obecnością w Internecie w modelu: „Any media, Any where, Any device”.

W trakcie tej konferencji Łukasz Szymański, Specjalista ds. e-Marketingu, zaprezentował prezentację „Myślące serwisy internetowe. Co by było gdyby... wykorzystujmy możliwości”. Przedstawił w niej wizję przyszłości, która wykorzystuje obecne już na rynku technologie w bardziej przemyślany i ułatwiający życie użytkownikowi sposób. Tym razem za przykład posłużyła idea otaczania opieką posiadaczy samochodów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Odświeżone serwisy dla AXA Polska S.A.

16 grudnia 2011
Efektem współpracy Ideo z polskim oddziałem jednego z największych przedstawicieli branży ubezpieczeniowej

Ideo wśród najlepszych w Europie

25 listopada 2011
Firma Ideo Sp. z o.o. znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia Deloitte Technology Fast 50 CE.