-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Warsaw Finance Week (WFW) – 3-6 listopada, Warszawa
Zaczynamy od konferencji poświęconej w całości sektorowi finansowemu. Jest to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w Polsce organizowane przez Future Finance Poland i FinTech Poland.
Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z tematami obejmującymi m.in. cyfrowe płatności, przestępczość finansową, cyfrowe aktywa, cyberbezpieczeństwo, a także priorytety Polski w Radzie UE w obszarze rynku finansowego.
Wydarzenie ma charakter międzynarodowy. Oferuje liczne panele dyskusyjne, spotkania eksperckie, warsztaty i sesje networkingowe. Centralnym punktem WFW jest Future Finance Summit, który gromadzi liderów i ekspertów sektora finansowego, przedstawicieli instytucji publicznych (jak KNF, Ministerstwo Finansów, PFR) oraz delegacje międzynarodowe, aby dyskutować o przyszłości finansów
II Forum B2B Commerce Transformation – 4 listopada, Warszawa
Wydarzenie, którego organizatorem jest brave, koncentruje się na cyfrowej transformacji sprzedaży B2B. Porusza zagadnienia z zakresu jak budować przewagę konkurencyjną na rynku B2B, wykorzystując ludzi, procesy i technologie.
Konferencja odpowiada na kluczowe we wyzwania firm B2B, takie jak: konsumeryzacja, budowa efektywnego kanału e-commerce, lojalizacja klienta B2B, ekspansja zagraniczna (cross-border commerce).
Podczas tego wydarzenia wystąpią nasi specjaliści: Joanna Tymowicz, Marcin Lipiec, Karol Floriańczyk oraz Wojciech Szymański, którzy opowiedzą o aktualnych wyzwaniach i jak im skutecznie sprostać.
Kongres Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, 12-13 listopada, Warszawa
Organizowany po raz 11 z inicjatywy Europejskiego Kongresu Finansowego, koncentruje się na kwestiach finansowania i wspierania przedsiębiorstw (sektora korporacyjnego) przez instytucje finansowe.
Jego celem jest wymiana ocen, oczekiwań i doświadczeń między bankami, instytucjami publicznymi, przedsiębiorcami i inwestorami. Tegorocznym przedmiotem dyskusji jest atrakcyjność inwestycyjna Polski oraz oczekiwania przedsiębiorców wobec rynku finansowego
IT@BANK 2025 – Bank Changer, 13 listopada, Warszawa
Jest to jedno z największych wydarzeń w Polsce poświęconych technologii informatycznej w sektorze bankowym. Konferencja koncentruje się na realnych wdrożeniach IT w bankowości, przechodząc od wizji do praktycznych wyników.
Głównym celem jest omówienie najnowszych trendów, wyzwań i szans związanych z technologią, która stała się głównym aktorem zmian w finansach. Integralną częścią konferencji jest Ranking IT@BANK publikowany przez "Miesięcznik Finansowy BANK".
E-commerce B2B – 20 listopada, Warszawa
Konferencja poświęcona jest strategiom biznesowym, kierunkom rozwoju i praktycznym wdrożeniom w obszarze e-commerce B2B. Skupia się na tym, jak firmy mogą skalować sprzedaż hurtową, wprowadzać automatyzację procesów i dostosowywać się do rosnących wymagań klientów biznesowych, którzy oczekują doświadczeń znanych z B2C.
Ideo jest Partnerem Głównym tego wydarzenia. Dodatkowo na scenie wspólnie wystąpią nasi specjaliści: Marcin Lipiec oraz Wojciech Szymański, którzy opowiedzą „Jak zbudować e-commerce B2B, który sprzedaje i buduje relacje”.
Przyszłość bez papieru: optymalizacja obiegu dokumentów i digitalizacja danych, 25 listopada, online
Celem wydarzenia organizowanego przez BPC GROUP POLAND jest edukacja kadr zarządzających i informatycznych przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnych systemów IT oraz optymalizacji procesów biznesowych.
Spotkania są ściśle skoncentrowane na technologiach dla biznesu i produkcji. Najczęściej poruszane specjalizacje to: zarządzanie i digitalizacja, produkcja i logistyka oraz bezpieczeństwo IT.
Na scenie o m.in. automatyzacji procesów oraz platformach no-code/low-code opowiedzą nasi eksperci: Karol Floriańczyk oraz Mariusz Lęcznar.
Niezależnie od tego, czy stawiasz na bezpieczeństwo systemów, optymalizację obiegu dokumentów, czy prężny rozwój kanałów sprzedaży online, każde z tych wydarzeń oferuje unikalną wiedzę. Zachęcamy do rejestracji i spotkań. Do zobaczenia!
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.