-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Ideo Software zostało partnerem wspierającym raportu Tpay „E-commerce B2B. Apetyt na wzrost” – najnowszego opracowania opisującego aktualną sytuację i kierunki rozwoju polskiego e-commerce B2B.
Publikacja przygotowana przez Tpay dostarcza danych, analiz i opinii ekspertów, pokazując, że handel między firmami coraz szybciej przenosi się do kanałów online. Z raportu dowiadujemy się, że:
- 64% firm B2B planuje zwiększyć sprzedaż online w ciągu najbliższego roku,
- 57% przedsiębiorstw ma już opracowaną strategię rozwoju e-commerce,
- 80% firm spotyka się z oczekiwaniami klientów dotyczącymi dłuższych terminów płatności,
- co piąta organizacja posiada dedykowaną aplikację zakupową B2B.
To znak, że ten segment e-commerce rośnie w siłę i ma apetyt na dalszy wzrost.
W ramach współpracy Ideo Software wzięło udział w badaniu, a Anna Wolanin, Lider ds. strategii i rozwoju e-commerce, udzieliła komentarza eksperckiego. Zwróciła w nim uwagę na znaczenie zmiany podejścia do sprzedaży w relacjach B2B:
Cyfrowa transformacja w B2B to nie tylko wdrożenie technologii, ale przede wszystkim zmiana sposobu myślenia – z „jak sprzedajemy” na „jak ułatwiamy klientowi zakup”. Firmy, które zrozumieją ten zwrot, będą liderami w kolejnych latach.
Raport „E-commerce B2B. Apetyt na wzrost” to ponad 40 stron danych, inspiracji i eksperckich komentarzy, które pokazują, jak dynamicznie zmienia się rynek oraz jakie szanse rozwoju stoją przed firmami działającymi w modelu B2B.
Pobierz pełny raport: https://now.tpay.com/raport-ecommerce-B2B
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.