Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Ideo dołącza do Fundacji Fintech Poland

Organizacja koncentruje się na rozwoju sektora finansów cyfrowych w Polsce, działając jako kluczowy podmiot integrujący ekosystem.

Fintech Poland działa od 2016 roku i jest niezależnym think tankiem specjalizującym się w cyfrowych finansach. Organizacja koncentruje się na rozwoju sektora finansów cyfrowych w Polsce, działając jako kluczowy podmiot integrujący ekosystem.

Fundacja promuje polski fintech za granicą, ułatwia dialog i współpracę między kluczowymi interesariuszami oraz wspiera rozwój innowacji poprzez wymianę wiedzy i zaangażowanie w programy akceleracyjne.

Od lat współpracujemy z branżą finansową, realizując liczne projekty od zaawansowanych aplikacji dedykowanych, przez platformy wsparcia biznesu, po narzędzia wspierające obecność cyfrową i promocję czy projekty doradcze.

Działania Fundacji skupiają się m.in. na:

  • wspieraniu innowacji poprzez wymianę wiedzy, analizę zmian prawnych i działania na rzecz legislacji sprzyjającej rozwojowi,
     
  • promowaniu standardów bezpieczeństwa, przejrzystości i ochrony użytkowników,
     
  • zapewnianiu forum dialogu dla uczestników rynku, regulatorów oraz decydentów, dla budowania korzystnego otoczenia regulacyjnego dla sektora cyfrowych finansów,
     
  • budowaniu dynamicznego ekosystemu fintech, otwartego dla wszystkich interesariuszy od startupów i globalnych instytucji finansowych, po inwestorów, firmy świadczące usługi profesjonalne oraz instytucje publiczne,
     
  • promocji polskiego sektora fintech w kraju i za granicą oraz współpracy z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami branżowymi.

Dołączenie do Fundacji to dla nas ważny krok w kierunku dalszego rozwoju specjalizacji, który pozwoli być na bieżąco z trendami i jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby i wyzwania sektora finansowego.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Konkurs SCORM – Wygraj szkolenie e-learningowe

15 września 2025
Weź udział w konkursie i zdobądź szkolenie SCORM o wartości 5 000 zł. Wystarczy pomysł i odpowiedź na 4 pytania, aby zdobyć nagrodę!

Nasze wieloletnie partnerstwo z Luigi’s Box weszło na nowy poziom!

11 września 2025
Od lat współpracujemy z Luigi’s Box — liderem w zakresie inteligentnych rozwiązań Search & Discovery dla e-commerce.