
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W dniach 23-25 września w Rzeszowie odbyła się konferencja InternetBeta2009, zorganizowana przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Ideo znalazło się wśród oficjalnych partnerów konferencji.
Myślą przewodnią wydarzenia była wymiana opinii i doświadczeń dotyczących najnowszych, dominujących w Internecie trendów oraz możliwych kierunków rozwoju sieci. W trakcie spotkania poruszone zostały zagadnienia z dziedziny socjologii i psychologii Internetu, badań w sieci, e-commerce, marketingu i PR-u, a także nowych technologii i projektów internetowych. To pierwsza tego typu interdyscyplinarna konferencja w Polsce, która w przyszłości ma szansę stać się jednym z ciekawszych wydarzeń kalendarza imprez związanych z Internetem w Polsce. Podczas konferencji, uczestnicy mieli możliwość spotkania się ze specjalistami zarówno z Polski, jak i świata.
Ideo reprezentował Wojciech Szymański, Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach. Podczas swojego wystąpienia przedstawił prezentację poświęconą tematyce Search Engine Reputation Management, strategii działań związanych z dbaniem o reputację w wyszukiwarkach internetowych, poprzez aktywne promowanie w nich własnej marki. Wystąpienie spotkało się z dużym zainteresowaniem najprawdopodobniej z uwagi na to, że jest to nowy trend rozwoju marketingu w sieci.