
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
W dniach 23-25 września w Rzeszowie odbyła się konferencja InternetBeta2009, zorganizowana przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Ideo znalazło się wśród oficjalnych partnerów konferencji.
Myślą przewodnią wydarzenia była wymiana opinii i doświadczeń dotyczących najnowszych, dominujących w Internecie trendów oraz możliwych kierunków rozwoju sieci. W trakcie spotkania poruszone zostały zagadnienia z dziedziny socjologii i psychologii Internetu, badań w sieci, e-commerce, marketingu i PR-u, a także nowych technologii i projektów internetowych. To pierwsza tego typu interdyscyplinarna konferencja w Polsce, która w przyszłości ma szansę stać się jednym z ciekawszych wydarzeń kalendarza imprez związanych z Internetem w Polsce. Podczas konferencji, uczestnicy mieli możliwość spotkania się ze specjalistami zarówno z Polski, jak i świata.
Ideo reprezentował Wojciech Szymański, Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach. Podczas swojego wystąpienia przedstawił prezentację poświęconą tematyce Search Engine Reputation Management, strategii działań związanych z dbaniem o reputację w wyszukiwarkach internetowych, poprzez aktywne promowanie w nich własnej marki. Wystąpienie spotkało się z dużym zainteresowaniem najprawdopodobniej z uwagi na to, że jest to nowy trend rozwoju marketingu w sieci.
Może zainteresują Cię także
iParts.pl – części samochodowe on-line
Jesteśmy złotym partnerem Microsoft