-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Brain Workout (#BW) będzie to cykl comiesięcznych spotkań szkoleniowo-networkingowych skierowanych do managerów, specjalistów i kadry zarządzającej zajmującej się na co dzień nowymi mediami. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 2 kwietnia w Warszawie. Tematem przewodnim pierwszego #BW będą nowoczesne formy marketingu internetowego. Jako jeden z prelegentów wystąpi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w Ideo.
Celem szkoleń Brain Workout jest rozwój umiejętności i kompetencji ich uczestników. Główną ideą jest stworzenie platformy do kontaktu między osobami chcącymi dzielić się swoją wiedzą. Każde ze spotkań ma koncentrować się na wybranym obszarze szeroko rozumianego marketingu internetowego. Bowiem tematyka będzie skupiać się nie tylko na zagadnieniach z zakresu marketingu, ale także PR, zarządzaniu, HR, czy sprzedaży w kontekście nowych mediów.
#BW obejmować będzie jedno szkolenie w miesiącu, podczas którego 5-7 ekspertów przeprowadzi 20 minutowe prezentacje o charakterze szkoleniowym z zakresu tematycznego danego spotkania. Po wystąpieniu uczestnicy będą mieli czas na zadawanie pytań ekspertom. Oprócz tego podczas szkoleń odbędzie się networking.
Pierwsze spotkanie z cyklu #BW będzie miało miejsce 2 kwietnia w Warszawie, którego jednym z partnerów jest Ideo. Wśród prelegentów szkolenia będzie Wojciech Szymański, Dyrektor naszego Działu Marketingu Internetowego. Podczas swojego wystąpienia odpowie na pytanie, czy firma powinna skupiać się na tworzeniu własnych treści dla użytkowników? Ponadto opowie o strategii działań inbound marketingowych oraz pokaże przykłady z Polski i ze świata.
W trakcie #BW zostaną także poruszone zagadnienia dotyczące marketingu mobilnego, współpracy z blogosferą i vlogosferą, augmented reality, kanałów firmowych na YouTube, czyli jak przyciągnąć tysiące widzów, pozycjonowania anno domini 2014 i tego, co czeka nas w przyszłości.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.