Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Ideo partnerem szkolenia Brain Workout

Brain Workout (#BW) to cykl comiesięcznych spotkań szkoleniowo-networkingowych skierowanych do managerów, specjalistów i kadry zarządzającej zajmującej się na co dzień nowymi mediami. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 2 kwietnia w Warszawie.

Brain Workout (#BW) będzie to cykl comiesięcznych spotkań szkoleniowo-networkingowych skierowanych do managerów, specjalistów i kadry zarządzającej zajmującej się na co dzień nowymi mediami. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 2 kwietnia w Warszawie. Tematem przewodnim pierwszego #BW będą nowoczesne formy marketingu internetowego. Jako jeden z prelegentów wystąpi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w Ideo.

Celem szkoleń Brain Workout jest rozwój umiejętności i kompetencji ich uczestników. Główną ideą jest stworzenie platformy do kontaktu między osobami chcącymi dzielić się swoją wiedzą. Każde ze spotkań ma koncentrować się na wybranym obszarze szeroko rozumianego marketingu internetowego. Bowiem tematyka będzie skupiać się nie tylko na zagadnieniach z zakresu marketingu, ale także PR, zarządzaniu, HR, czy sprzedaży w kontekście nowych mediów.

#BW obejmować będzie jedno szkolenie w miesiącu, podczas którego 5-7 ekspertów przeprowadzi 20 minutowe prezentacje o charakterze szkoleniowym z zakresu tematycznego danego spotkania. Po wystąpieniu uczestnicy będą mieli czas na zadawanie pytań ekspertom. Oprócz tego podczas szkoleń odbędzie się networking.

Pierwsze spotkanie z cyklu #BW będzie miało miejsce 2 kwietnia w Warszawie, którego jednym z partnerów jest Ideo. Wśród prelegentów szkolenia będzie Wojciech Szymański, Dyrektor naszego Działu Marketingu Internetowego. Podczas swojego wystąpienia odpowie na pytanie, czy firma powinna skupiać się na tworzeniu własnych treści dla użytkowników? Ponadto opowie o strategii działań inbound marketingowych oraz pokaże przykłady z Polski i ze świata.

W trakcie #BW zostaną także poruszone zagadnienia dotyczące marketingu mobilnego, współpracy z blogosferą i vlogosferą, augmented reality, kanałów firmowych na YouTube, czyli jak przyciągnąć tysiące widzów, pozycjonowania anno domini 2014 i tego, co czeka nas w przyszłości.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Impreza podsumowująca 2013

7 marca 2014
Kolejne spotkanie, na którym został podsumowany ubiegły rok pracy, odbyło się 7 marca 2014 roku.

Ideo współorganizatorem seminarium "Rozwój e-commerce"

5 marca 2014
Pomagaliśmy w organizacji otwartego seminarium nt. możliwości i szans dla rozwoju firm naszego regionu, przy wykorzystaniu e-commerce.