-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie. Organizatorzy spotkania (Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o.) zaplanowali liczne prelekcje i warsztaty, podczas których będzie można wymienić się spostrzeżeniami oraz poznać najnowsze trendy, dotyczące właśnie komunikacji wewnętrznej.
"Podczas spotkania dokładnie przyjrzymy się temu, jak prawidłowo budować relacje wewnętrzne. Będziemy dyskutować o tym, co zmieniło się w ciągu ostatnich lat oraz prognozować co będzie się działo w przyszłości. Rozważania w dużej mierze będą zorientowane na nowe narzędzia i kanały komunikacji. Mamy nadzieję, że różnorodność doświadczeń zaproszonych prelegentów przyczyni się do poszerzenia wiedzy uczestników." - wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.
Z raportu „Komunikacja wewnętrzna w Polsce 2013 – Między wyzwaniami a ograniczeniami” przygotowanego przez GFMP Management Consultans wynika, że Komunikacja wewnętrzna według opinii praktyków w tej dziedzinie ma przed sobą bardzo dobre perspektywy. Jak zaznaczają jednak autorzy raportu - narzędzia w komunikacji wewnętrznej, jeżeli są nieodpowiednio wprowadzane lub stosowane, to spalają się – najpierw rozbudzają nadzieje pracowników, a po jakimś czasie nadzieje te zostają zawiedzione.
„Często zgłaszają się do nas klienci, którzy co prawda posiadają już narzędzia typu intranet, czy wewnętrzny system wymiany wiedzy, ale mało kto z pracowników z takiej aplikacji korzysta. Aby było inaczej i by dane rozwiązanie informatyczne cieszyło się zainteresowaniem użytkowników i było powszechnie stosowane nie wystarczy bowiem polecenie służbowe nakazujące korzystanie z danej platformy.” - podkreśla Ziemowit Michno, wiceprezes Ideo Sp. z o.o. „Wdrożenie tego typu systemu musi być poprzedzone dogłębną analizą potrzeb każdego szczebla pracowników, począwszy od managementu, a na szeregowych pracownikach skończywszy. To oni bowiem będą najczęściej korzystać z systemu i to od nich zależy, czy jego wdrożenie przyniesie firmie korzyści. Niestety osoby odpowiedzialne za dany projekt często deprecjonują ten jakże istotny czynnik sukcesu przedsięwzięcia.”
Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o zmianach w firmie od osób trzecich? W jaki sposób zachęcić ich do dwukierunkowego dialogu? Jakich narzędzi informatycznych użyć by ułatwić sobie pracę? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014.
Kolejna edycja tego istotnego dla branży spotkania zaplanowana została na 24-25 kwietnia br. Kongres odbędzie się oczywiście w Rzeszowie. W programie znajdą się wystąpienia plenarne i dyskusje z udziałem ekspertów oraz warsztaty, które w ubiegłym roku cieszyły się dużym zainteresowaniem.
Może zainteresują Cię także
B2B i 8.2 - ostatnia szansa na dotację
StrefaKlimatyzacji.pl dla LG Electronics
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.