-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dla LG Electronics wdrożyliśmy serwis edukacyjny www.strefaklimatyzacji.pl. Oferuje on bogaty zbiór rzetelnych, praktycznych informacji na temat klimatyzacji zarówno dla fachowców z branży, jak i dla użytkowników końcowych.
Serwis StrefaKlimatyzacji.pl posiada rozbudowaną bazę wiedzy, w której użytkownicy mogą znaleźć materiały dotyczące poszczególnych urządzeń LG, jak również informacje dające ogólne rozeznanie w świecie klimatyzacji. Co istotne, baza została rozszerzona o wiele praktycznych porad i wskazówek dla posiadaczy tychże urządzeń. Za pomocą forum możemy bezpośrednio wymieniać się własnymi doświadczeniami, jak również nawiązać bezpośredni kontakt z ekspertami LG Electronics, którzy odpowiedzą na każde pytanie.
Właściciel serwisu, firma LG Electronics zachęca do aktywnego uczestnictwa we współtworzeniu serwisu. Na stronie www.strefaklimatyzacji.pl znajduje się ranking instalatorów tworzony według określonych aktywności. Zdobywają oni punkty m.in. za aktywny udział w programie lojalnościowym Liga Graczy, za odbyte szkolenia w Akademii Klimatyzacji oraz za aktywne funkcjonowanie w samym serwisie. Jest to istotne również z punktu widzenia konsumentów, gdyż pozwala na dostęp do najbardziej aktualnych informacji na forum, czy w galeriach realizacji, ale również gwarantuje szybką reakcję ekspertów na zadawane na forum pytania. Firmy instalacyjne z największą ilością punktów są aktywnie promowane w serwisie, co zwiększa ich szansę na pozyskanie nowych zleceń. Dodatkowo mają szanse na zdobycie dodatkowych nagród za aktywność.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.