Serwis edukacyjno-szkoleniowy dla LG Electronics Polska

LG Electronics Polska Sp. z o.o., prężnie działająca firma w branży telekomunikacyjnej, elektronicznej oraz chemicznej, jest czwartym pod względem wielkości przedsiębiorstwem w Korei Południowej, po Samsung Group, Hyundai Motor Group i grupie SK. W Polsce Spółka słynie z doskonale zaprojektowanych urządzeń, które są zarówno intuicyjne w obsłudze, jak i energooszczędne.

Zadania i cele

Na zalecenie LG Electronics wdrożyliśmy edukacyjny serwis internetowy www.strefaklimatyzacji.pl. Oferuje on bogaty zbiór rzetelnych, praktycznych informacji na temat klimatyzacji zarówno dla fachowców z branży, jak i dla użytkowników końcowych.

Ideo wdrożyło edukacyjno-szkoleniowy serwis internetowy, zintegrowany z zewnętrznym systemem programu Lojalnościowego "Liga Graczy".

Serwis posiada rozbudowaną bazę wiedzy, w której użytkownicy mogą znaleźć materiały dotyczące poszczególnych urządzeń LG, jak również informacje dające ogólne rozeznanie w świecie klimatyzacji. Co istotne, baza została rozszerzona o wiele praktycznych porad i wskazówek dla posiadaczy tychże urządzeń. Za pomocą forum można bezpośrednio wymieniać się własnymi doświadczeniami, jak również nawiązać bezpośredni kontakt z ekspertami LG Electronics, którzy odpowiedzą na każde pytanie.

Serwis jest też wsparciem dla osób, które przymierzają się do zakupu klimatyzacji. Firmy instalacyjne i projektanci mogą założyć w bazie instalatorów firmowy profil oraz zamieszczać w nim galerie zdjęć z własnych realizacji. W ten sposób użytkownik w łatwy sposób może znaleźć w swoim regionie najlepszych instalatorów, którzy pomogą zarówno w dobraniu odpowiedniego klimatyzatora, zainstalowaniu go jak i dokonają sezonowego przeglądu.

Na życzenie klienta umożliwiliśmy tworzenie rankingów instalatorów, który tworzony jest według określonych aktywności. Użytkownicy zdobywają punkty m.in. za aktywny udział w programie lojalnościowym Liga Graczy, za odbyte szkolenia w Akademii Klimatyzacji oraz za aktywne funkcjonowanie w samym serwisie. Jest to istotne również z punktu widzenia konsumentów, gdyż pozwala na dostęp do najbardziej aktualnych informacji na forum, czy w galeriach realizacji, ale również gwarantuje szybką reakcję ekspertów na zadawane na forum pytania. Firmy instalacyjne z największą ilością punktów są aktywnie promowane w serwisie, co zwiększa ich szansę na pozyskanie nowych zleceń. Dodatkowo mają szanse na zdobycie dodatkowych nagród za aktywność.

Dzięki integracji serwisu z zewnętrznym system programu Lojalnościowego Liga Graczy, możliwe jest sprawne tworzenie rzetelnego rankingu firm. Ułatwia to również funkcjonowanie firmom w obu systemach poprzez zarządzanie profilami z poziomu jednego konta użytkownika.

Strefa Klimatyzacji to serwis o mocno wyspecjalizowanych treściach dotyczących relatywnie wąskiego zakresu tematycznego. Aby mógł spełniać swoją rolę konieczne było zrealizowanie dwóch celów – uświadomienie potencjalnych odbiorców o jego istnieniu, a tym samym sprowadzenie ich do serwisu oraz utrzymanie jego stałej atrakcyjności. Z tego względu zrealizowaliśmy całoroczną, szeroko zakrojoną kampanię promocyjną oraz rozbudowane działania content marketingowe, mające na celu stałe dostarczanie wartościowych treści dla odbiorców. Więcej na temat przeprowadzonych dla LG Electronics działań.

Główne korzyści dla Klienta
  • Zwiększenie atrakcyjności marki,
  • nowoczesny wizerunku Klienta w sieci,
  • estetyczny i nowoczesny serwis edukacyjny,
  • obszerny content marketing nt. klimatyzatorów,
  • promocja najbardziej aktywnych firm,
  • usprawnienie komunikacji na różnych poziomach,
  • wzmocnienie dwustronnej relacji Klient-firma,
  • wsparcie dla osób przymierzających się do zakupu klimatyzatora,
  • rozbudowana baza specjalistów,
  • wydłużenie czasu spędzonego na stronie,
  • wzrost zaangażowania użytkowników,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas