-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Targi Kielce jest jednym z liderów na polskim rynku organizacji targów. Dysponują w sumie 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej. Rocznie w wydarzeniach organizowanych przez firmę bierze udział blisko 280 tys. osób, w tym goście z ponad 60 państw na świecie. Targi Kielce stanowią 1/3 udziału w rynku targowym w Polsce.
Zadania i cele
Projekt obejmował stworzenie portalu, który pozwala na intuicyjną prezentację oferty targowej firmy oraz dostarcza wiele narzędzi marketingowych wspierające promocję wydarzeń targowych. Główną funkcjonalnością wdrożoną na stronie jest kalendarium wydarzeń targowych, podzielony na wydarzenia i konferencje. O skali projektu mówi migracja treści, która objęła ponad 17 tys. stron i aktualności.
Portal obsługuje ok. 150 stron wydarzeń targowych w ramach jednej edycji targów.

Ważne dla Klienta funkcje kalendarium:
- Funkcja replikacji - pozwala na tworzenie nowej edycji wydarzenia targowego wraz z możliwością replikacji wskazanych zestawów danych z wydarzenia.
- Funkcje zestawu danych – pozwalające na użycie tych samych zestawów danych np. kontaktów, partnerów do innego wydarzenia.
Klient ma możliwość budowania odrębnych stron w ramach organizowanych wydarzeń. Każda z nich tworzona jest w wybranym szablonie graficznym z dostępnymi gotowymi funkcjami. Jeśli wydarzenie jest międzynarodowe, specjalny mechanizm tworzenia tłumaczeń struktury stron i relacji pomiędzy nimi wyświetla treści w danej wersji językowej.
W projekcie wdrożyliśmy również następujące funkcjonalności:
- Program targów – moduł połączony jest z planerem targowym oraz możliwością tworzenia list prelegentów
- Lista wystawców – zintegrowany z planerem targowym i planem targów i hal. Klient ma możliwość definiowania wizytówek wystawców i wyświetlania ich na liście i na mapie targowej
- Plan targów i hal – bazujący na imporcie map svg do panelu CMS, jest połączony z listą wystawców
- Multimedia – zestawy mediów dla danego wydarzenia targowego
- Możliwość rejestracji i założenia konta użytkownika (jako zwiedzający lub dziennikarz)
- Dedykowane formularze – Klient może tworzyć specjalne formularze rejestracji, oraz formularze zamówień usług dla wystawców

Atrakcyjnym rozwiązaniem dla wystarców jest również kreator stoisk 3D, dzięki któremu zaprojektują od podstaw własne stoisko targowe. Istnieje możliwość określenia wymiarów oraz dodawania poszczególnych elementów, w tym całej konstrukcji i wyposażenia.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna i funkcjonalna strona www,
- przejrzysta architektura informacji,
- atrakcyjna szata graficzna,
- wiele wdrożonych modułów i wygodnych funkcji,
- praktyczne rozwiązania dla użytkowników strony oraz w panelu dla Klienta.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.