Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Sieć serwisów sprzedażowo-informacyjnych połączonych wspólnym panelem administracyjnym

Kronospan to jeden z liderów produkcji materiałów dla branży meblarskiej i drzewnej. Produkty tworzone są w trosce o najwyższą jakość oraz z dbałością o środowisko naturalne. Firma realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie. Kronospan posiada ponad 40 zakładów produkcyjnych w Europie, w Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Zadania i cele

Dla naszego Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy 4 rozbudowane serwisy internetowe:

W ramach prac wdrożeniowych zostały przeniesione treści z dotychczasowych serwisów Klienta oraz dane kont użytkowników. Realizacja umożliwiła skuteczny rozwój e-commerce, ale również budowę zaangażowanej społeczności wokół marki.

4 rozbudowane serwisy funkcjonujące w ramach jednej, autorskiej platformy zarządzania treścią Edito CMS.

W głównym sklepie użytkownicy mają do wyboru strefy z dedykowanymi treściami, materiałami i plikami, podzielone na specjalistyczne obszary, np. „DLA PROJEKTANTA” zawiera m.in. biblioteki dekorów. W serwisie znajduje się pełnotekstowa wyszukiwarka z podpowiedziami, oparta o mechanizm Elasticsearch, co znacznie ułatwia i przyspiesza znalezienie konkretnego produktu. Z uwagi na szeroką ofertę sklepu, rozbudowane katalogi ofertowe posiadają także zaawansowane filtry.

Z uwagi na to, że w ramach jednego serwisu są sprzedawane produkty różnych dostawców, niezwykle ważnym udogodnieniem jest koszyk multistore. System sam rozdziela zamówienia na odpowiednią liczbę koszyków i przekazuje je do odpowiednich dostawców. Co istotne, użytkownik dokonuje jednego zamówienia i jednej płatności. Jest to inteligentny mechanizm, który ułatwia i przyspiesza pracę podmiotów, funkcjonujących w ramach danego serwisu. Wdrożyliśmy również autorski system importu danych produktowych. System generuje pliki .xml oraz .edi, które zawierają informacje o zamówieniu. Administrator może je zaimportować do wykorzystywanych przez siebie systemów, np. ERP.

Pozostając w strefie koszyka i realizacji zamówienia, warto wspomnieć o rozbudowanej funkcji, wyznaczającej optymalne metody doręczenia paczki. Stworzyliśmy algorytm, który dopasowuje najbardziej korzystną dla klienta dostawę, biorąc pod uwagę wymiary produktów, ich wagę i pozostałe wymogi przewozu towarów. Z kolei narzędzie Kalendarz dostawy definiuje dni ustawowo wolne, dzięki czemu system precyzyjniej wylicza przewidywaną datę dostarczenia przesyłki.

Atrakcyjnym rozwiązaniem dla klientów jest zaprojektowana przez nas porównywarka produktów. Znacznie ułatwia analizę parametrów, wymiarów czy innych cech użytkowych bardzo szerokiej oferty produktowej firmy Kronospan. Ponadto w serwisach dostępne są liczne inspiracje, kolekcje oraz wiedza i informacje, zawarte w artykułach na blogu, w FAQ, czy w katalogach i materiałach do pobrania. Użytkownicy mogą również przeglądać wizytówki firm powiązanych z branżą, np. projektantów wnętrz. Jest to autorski system prezentujący usługi firm, które samodzielnie zarządzają swoimi profilami - wizytówkami.

W ramach projektu zintegrowaliśmy platformę Edito z systemami zewnętrznymi takimi jak:

  • Przelewy24
  • DB Schenker
  • Freshmail (system obsługuje wysyłkę newsletterów)
  • Google Maps (tworzenie map z punktami sprzedaży; na ich podstawie obliczane są dystanse oraz koszty dostawy dla kupujących)
  • Google Merchant Center

Co więcej, wdrożyliśmy rozbudowany moduł Powiadomień, który pozwala administratorowi samodzielnie budować treści powiązane ze statusem zamówienia dla innych administratorów, bądź dla klienta końcowego.

Z pozostałych modułów/funkcjonalności dostępne są:

  • dedykowany moduł Promocji, Kuponów i Systemów rabatowych
  • rozbudowana platforma dla Klubowiczów Strefy Płyt
  • moduł Kariera z ofertami pracy
  • rozbudowany moduł Zgód i regulaminów
  • moduł Targi i szkolenia
  • dedykowany moduł Konkursów
  • mapa sklepów, dystrybutorów, projektantów wraz z ich wizytówkami
  • formularze reklamacji i zwrotów
Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost sprzedaży w sklepie internetowym,
  • serwisy prezentują szeroką ofertę i szeroki zakres możliwości firmy,
  • praktyczne rozwiązania w zarządzaniu stronami,
  • liczne moduły, wpływające na użyteczność strony i wygodę użytkowników,
  • intuicyjny layout i nowoczesny design serwisów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas