III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Eksperci zaproszeni przez organizatorów starali się znaleźć przepis na wizerunkowy sukces. Łukasz Szymański zwrócił uwagę na promocję wewnętrzną i zaproponował rozwiązania mogące poprawić wizerunek instytucji/regionu w oczach jego aktualnych mieszkańców.

W trakcie III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zaproszeni eksperci starali się znaleźć przepis na wizerunkowy sukces. Łukasz Szymański zwrócił uwagę na promocję wewnętrzną i zaproponował rozwiązania mogące poprawić wizerunek instytucji/regionu w oczach jego aktualnych mieszkańców.

Świadomość potrzeby promocji regionów wśród samorządowców rośnie. Świadczy o tym coraz częstsze korzystanie przez nich z pomocy ekspertów oraz popularność dedykowanych im wydarzeń, takich jak m.in. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Tegoroczna odsłona spotkania, zgromadziła przeszło 180 uczestników. Wśród gości znaleźli się także przedstawiciele uczelni, firm i agencji marketingowych oraz mediów.

Pierwszy dzień Kongresu obfitował w wiele praktycznych wykładów i dyskusji. Zgromadzeni zauważyli, że bardzo często w relacjach pomiędzy klientem, czyli samorządem a współpracującą agencją brakuje zaufania, co może wpływać na jakość prowadzonych działań. Ponadto stwierdzili, że zbyt wiele czasu pochłaniają prace nad rozbudowanymi strategiami promocji, podczas gdy, ważniejsza jest konieczność prowadzenia konsekwentnych i rozłożonych w czasie działań. Pierwszy dzień Kongresu zamknęła debata dotycząca reklamy w przestrzeni miejskiej.

Drugi dzień rozpoczął się od prezentacji Łukasza Szymańskiego pt. „Przychodzi człowiek do urzędu… a urzędnik też człowiek, czyli zarządzanie relacjami z petentem w praktyce.” W swoim wystąpieniu zwrócił on uwagę na relacje samorządów z aktualnymi mieszkańcami danego regionu. Zauważył, że takie wewnętrzne relacje również mają wpływ na wizerunek instytucji/regionu i warto starać się utrzymywać je na najwyższym poziomie. W trakcie swoich rozważań zaproponował umożliwienie realizacji spraw poprzez personalizowane portale internetowe dostosowane do potrzeb danego petenta. Dla młodszej części mieszkańców tego typu narzędzia są standardowymi rozwiązaniami, dlatego też warto zastanowić się nad powszechniejszym ich użytkowaniem.

Po zakończeniu części prezentacyjnej uczestnicy Kongresu zostali zaproszeni na warsztaty zorientowane na praktyczne przećwiczenie części zdobytej wiedzy.

Dla wszystkich zainteresowanych organizatorzy Kongresu udostępnili prezentacje wszystkich Prelegentów.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas