
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
#e-biznes festiwal jest konferencją, która prezentuje rozwiązania wykorzystujące Internet i nowe technologie, a także ich zastosowanie we współczesnym biznesie. Kolejnym punktem na mapie festiwalu była Warszawa. 29 października w ramach 'Warszawa Business Day' w Polsko - Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych eksperci poruszyli zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sieci. Łukasz Szymański przedstawił prezentację na temat zarządzania relacjami z klientami.
Uczestnicy spotkania mogli poznać biznesowe zastosowania narzędzi marketingowych oraz trendy kształtujące rynek e-commerce i e-mail marketingu w Polsce i na Świecie. Tematyka objęła także praktyczne zagadnienia związane z prawnymi aspektami biznesu internetowego. Spotkanie zakończyło się zaproszeniem do Krakowa na finał konferencji w dniach 13 - 15 listopada 2013 oraz networkingiem i rozmowami w kuluarach.
Łukasz Szymański w trakcie spotkania opowiedział o prektycznych aspektach zarządzania relacjami z klientami i najczęściej spotykanych błędach w tym zakresie. Zwrócił uwagę, na konieczność prowadzenia spójnych działań w tym obszarze, niezależnie od narzędzi jakie wykorzystujemy do prowadzenia komunikacji z klientem.
Prezentacja - "Historia pewnej znajomości, czyli zarządzanie relacjami z klientem w praktyce".
Może zainteresują Cię także
Impreza integracyjna 2013
InternetBeta 2013