
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Za nami realizacja kolejnych aplikacji dedykowanych. Dzięki nim grono naszych zadowolonych klientów poszerzyły firmy Tikkurila Polska S.A. oraz TNT Express Worldwide.
Głównym zadaniem dedykowanego systemu sprzedażowego stworzonego na potrzeby firmy Tikkurila Polska S.A. jest obsługa sprzedaży internetowej. Zadaniem aplikacji jest także obsługa procesu elektronicznej wymiany dokumentów związanych z realizacją tejże sprzedaży.
Platforma przeznaczona jest do obsługi klientów biznesowych, którzy po zalogowaniu do aplikacji mają dostęp do przyjaznego i intuicyjnego panelu zakupowego. Projekt obejmował opracowanie projektu funkcjonalnego, w oparciu o który badana była użyteczność aplikacji. Kolejnym krokiem była kreacja od platformy B2B w oparciu o nasz autorski system Edito CMS. Dzięki odpowiedniej budowie platforma pozwala na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, dzięki której możliwe jest bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.
Na zlecenie TNT Express Worldwide stworzyliśmy rozbudowany portal wewnętrzny, który zawiera wszelkie niezbędne w codziennej pracy kurierów informacje. Stanowi on łatwo dostępny niezbędnik pracy kuriera informujący o nowościach, zmianach procedur, zasadach brandowania aut, ulgach, ale i obowiązkach.
Dzięki bogatej strukturze wewnętrznej i wielu modułom funkcjonalnym portal może być w bardzo łatwy sposób rozbudowywany o kolejne funkcjonalności. Czyni to z niego atrakcyjne narzędzie ułatwiające codzienną pracę kurierów.
Może zainteresują Cię także
Ideo partnerem Akademii Koźmińskiego
Ideo na XRAii