
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Za nami realizacja kolejnych aplikacji dedykowanych. Dzięki nim grono naszych zadowolonych klientów poszerzyły firmy Tikkurila Polska S.A. oraz TNT Express Worldwide.
Głównym zadaniem dedykowanego systemu sprzedażowego stworzonego na potrzeby firmy Tikkurila Polska S.A. jest obsługa sprzedaży internetowej. Zadaniem aplikacji jest także obsługa procesu elektronicznej wymiany dokumentów związanych z realizacją tejże sprzedaży.
Platforma przeznaczona jest do obsługi klientów biznesowych, którzy po zalogowaniu do aplikacji mają dostęp do przyjaznego i intuicyjnego panelu zakupowego. Projekt obejmował opracowanie projektu funkcjonalnego, w oparciu o który badana była użyteczność aplikacji. Kolejnym krokiem była kreacja od platformy B2B w oparciu o nasz autorski system Edito CMS. Dzięki odpowiedniej budowie platforma pozwala na łatwe skalowanie, jednocześnie zapewniając wysoką wydajność, dzięki której możliwe jest bezproblemowe włączenie usługi e-sprzedaży dla kolejnych klientów.
Na zlecenie TNT Express Worldwide stworzyliśmy rozbudowany portal wewnętrzny, który zawiera wszelkie niezbędne w codziennej pracy kurierów informacje. Stanowi on łatwo dostępny niezbędnik pracy kuriera informujący o nowościach, zmianach procedur, zasadach brandowania aut, ulgach, ale i obowiązkach.
Dzięki bogatej strukturze wewnętrznej i wielu modułom funkcjonalnym portal może być w bardzo łatwy sposób rozbudowywany o kolejne funkcjonalności. Czyni to z niego atrakcyjne narzędzie ułatwiające codzienną pracę kurierów.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.