Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Wspominając udaną imprezę z poprzedniego roku, ponownie spotkaliśmy się po pracy w miłej atmosferze. Spotkanie integracyjne jakie odbyło się 2 września zapewniło dobrą zabawę każdemu, niezależnie od preferencji imprezowych.
Dla uczestników imprezy przygotowane zostały ciekawe rozgrywki Paintballowe, mega piłkarzyki, grill, dyskoteka, ale również spokojne miejsce do rozmów.
Spotkanie pozwoliło na jeszcze lepszą integrację naszego ponad 120 osobowego zespołu i w wielu przypadkach poznanie najkrócej pracujących pracowników.
Może zainteresują Cię także
Trendy w outsourcingu - World BPO / ITO Forum w Jersey City w USA
18
lipca
2011
W dniach 28-29 czerwca br. w Jersey City, USA miała miejsce konferencja poświęcona branżom BPO, SSC oraz IT. IV już edycja World BPO/ITO Forum skupiała się głównie na nowoczesnych centrach usług biznesowych. Prezentowaliśmy tam nasze kompetencje.
Obsługa reklamacji w PGNiG
12
lipca
2011
Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.