Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Trendy w outsourcingu - World BPO / ITO Forum w Jersey City w USA

W dniach 28-29 czerwca br. w Jersey City, USA miała miejsce konferencja poświęcona branżom BPO, SSC oraz IT. IV już edycja World BPO/ITO Forum skupiała się głównie na nowoczesnych centrach usług biznesowych. Prezentowaliśmy tam nasze kompetencje.

W dniach 28-29 czerwca br. w Jersey City, USA miała miejsce konferencja poświęcona branżom BPO, SSC oraz IT. IV już edycja World BPO/ITO Forum skupiała się głównie na nowoczesnych centrach usług biznesowych BPO/ITO. Nasi przedstawiciele nawiązali tam interesujące kontakty.

W dwudniowej konferencji udział brało ok. 300 ekspertów z dziedziny BPO, SSC oraz IT. Reprezentanci największych koncernów z całego świata oraz firmy amerykańskie potencjalnie zainteresowane takimi usługami mogli spotkać się nie tylko w trakcie prezentacji, ale również przy okazji odwiedzin stoisk promocyjnych. W stoisku promującym Polskę Wschodnią poza przedstawicielem Ideo Sp. z o.o., spotkać można było 9 innych przedsiębiorców sektora IT i BPO oraz dwóch przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z Makroregionu. Dodatkowo w trakcie panelu p. Robert Seges (wicedyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego w PAIiIZ S.A.,) przedstawił Polskę Wschodnią jako atrakcyjną lokalizację dla planowania centrów BPO i SSC.

Obecność Polski była widoczna i wielokrotnie podkreślana w wielu wypowiedziach. Wartą podkreślenia była prezentacja poświęcona polskiej gospodarce i rozwojowi sektora BPO w Polsce. Przedstawił ją p. Thomas Barnhardt, Amerykanin mieszkający w Warszawie, dziennikarz gospodarczy i wydawca pisma BizPoland.pl.

W trakcie forum mieliśmy okazję nawiązać wiele ciekawych kontaktów i zdobyć wiedzę o nowych trendach i kierunkach rozwoju na zagranicznych rynkach.

Uczestnictwo w konferencji zostało zorganizowane przez PAIiIZ S.A. w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

Może zainteresują Cię także

Obsługa reklamacji w PGNiG

12 lipca 2011
Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.

Intranet, Elektroniczny Obieg Dokumentów – nowe wdrożenia podnoszące efektywność pracy

2 czerwca 2011
W ostatnim czasie ukończyliśmy prace wdrożeniowe przy kilku aplikacjach wewnętrznych. Dzięki nim pracownicy szybciej zrealizują powierzone zadania w zakresie obiegu dokumentów i informacji.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas