Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Obsługa reklamacji w PGNiG

Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.

Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA. W ramach wdrożenia przeszkoliliśmy ponad 900 pracowników firmy pracujących w 7 oddziałach Spółki.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem w Polsce. Spółka skupia się na wyszukiwaniu i eksploatacji złóż gazu ziemnego i ropy naftowej oraz import, magazynowanie, obrót i dystrybucję paliw gazowych i płynnych.

Głównym zadaniem jakie zostało przed nami postawione było podniesienie efektywności procesu zarządzania zgłoszeniami klientów oraz zmniejszenie kosztów związanych z jego obsługą. Czynnikiem podnoszącym poziom trudności był fakt realizacji projektu dla wszystkich Oddziałów Obrotu Gazem i Centrali PGNiG S.A. oraz konieczność przeprowadzenia wdrożenia w sposób niewidoczny dla klientów końcowych Spółki.
Informatyzacja procesu obsługi reklamacji pozwoliła na przyspieszenie rozpatrywania reklamacji oraz ujednolicenie sposobu traktowania klientów w różnych oddziałach.

Oprócz zaprojektowania struktury i mechanizmów Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów zaprojektowaliśmy także System Analityczny. Pozwala on na realizację wszystkich typów raportów jakie zobowiązana jest przygotowywać PGNiN SA na potrzeby kontroli przez UOKiK oraz dla wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Intranet, Elektroniczny Obieg Dokumentów – nowe wdrożenia podnoszące efektywność pracy

2 czerwca 2011
W ostatnim czasie ukończyliśmy prace wdrożeniowe przy kilku aplikacjach wewnętrznych. Dzięki nim pracownicy szybciej zrealizują powierzone zadania w zakresie obiegu dokumentów i informacji.

Hosting dla wymagających

23 maja 2011
Do tej pory usługa hostingu, doradztwo z nim związane i zarządzanie infrastrukturą serwerową były dostępne jedynie dla naszych dotychczasowych klientów. Od dziś oficjalnie udostępniamy te usługi dla szerokiego grona wymagających klientów.