Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

IV Kongres Profesjonalistów IT

Tematem przewodnim czwartej edycji były „Technologie IT w biznesie”. W naszej prezentacji skupiliśmy się na procesach reklamacyjnych i narzędziach informatycznych, które usprawniają obsługę klientów.

W dniu 27 października w Rzeszowie miało miejsce jedno z ważniejszych wydarzeń dla polskiej branży informatycznej, Kongres Profesjonalistów IT. Tematem przewodnim czwartej edycji były „Technologie IT w biznesie”. Uczestnicy Kongresu rozmawiali o nowościach technologicznych i możliwościach ich praktycznego zastosowania w firmach. Nie tylko prelekcje były wartościowym elementem Kongresu. Udział w wydarzeniach tego pokroju to również okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i odbycia interesujących rozmów w kuluarach.  

„Celem biznesowym każdego przedsiębiorcy jest postęp, podniesienie innowacyjności oraz wzrost sprzedaży lub usług. Bez implementacji nowoczesnych rozwiązań realizacja tych planów jest znacznie utrudniona. Właśnie dlatego warto uczestniczyć w Kongresie” – podkreśla Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

Podczas Kongresu, na scenie pojawiło się 14 prelegentów, związanych z branżą nowych technologii oraz szeroko rozumianym biznesem. Ideo reprezentował Dariusz Pitera, Kierownik Projektów IT, który opowiedział o tym, jak ważny jest proces reklamacji w obsłudze klienta. Uczestnicy Kongresu mogli dowiedzieć się m.in., dlaczego klienci odchodzą oraz jak wykorzystać dostępne na rynku narzędzia, by usprawnić obsługę reklamacji w swojej firmie. Prezentacja zawierała ponadto analizę aktualnych trendów oraz zarówno pozytywne, jak i negatywne przykłady reakcji na zażalenia konsumentów.

Zobacz prezentację z Kongresu

W Kongresie wzięło udział ponad 100 osób, w tym właściciele firm i przedstawiciele instytucji publicznych. Organizatorami wydarzenia był Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Inicjatywę wspierała również agencja interaktywna Ideo, która m.in. pomagała w promocji wydarzenia.

Źródło: http://gospodarkapodkarpacka.pl

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Nowe FaktyKaliskie.pl dla Multimedia Polska

13 października 2016
Na zlecenie Multimedia Polska S.A. przeprowadziliśmy gruntowną modernizację portalu informacyjnego. Po zmianach portal notuje ponad 2,5 miliona odsłon miesięcznie i wartość ta stale rośnie.

Nowy serwis dla Wolters Kluwer

8 września 2016
Współpracę rozpoczęliśmy od wdrożenia dwóch serwisów produktowych, Szkolenia.wolterskluwer.pl i Radca.profinfo.pl. Niedawno uruchomiliśmy rozbudowany portal internetowy www.Zdrowie.ABC.com.pl.