Myślące serwisy www i komunikacja z obywatelami...

18 października odbyła się konferencja „WEB 3.0 – Nowe Standardy”, 18 listopada miejsce miał „Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach”. Przedstawiciele Ideo pojawili się na tych wydarzeniach by podzielić się swoimi przemyśleniami.

18 października odbyła się konferencja „WEB 3.0 – Nowe Standardy”, 18 listopada miejsce miał „Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach”. Przedstawiciele Ideo pojawili się na tych wydarzeniach by podzielić się swoimi przemyśleniami.

Konferencja WEB 3.0 – Nowe Standardy miała podsumować i omówić najważniejsze trendy i innowacyjne rozwiązania technologiczne, które mogą generować ewolucyjne zmiany nie tylko serwisów internetowych, ale również komunikacji skoncentrowanej wokół nich. Zaprezentowane zostały zmiany i rozwiązania, które mogą mieć decydujący wpływ na obecność marek w erze tzw. Web 3.0, która narzuca model komunikacji „Any media, Any where, Any device”.

Łukasz Szymański, Specjalista ds. e-Marketingu, w prezentacji „Myślące serwisy internetowe. Co by było gdyby... wykorzystujmy możliwości” przedstawił praktyczne korzyści wynikające z przemyślanego projektowania nie tylko serwisów internetowych, ale również usług opartych o technologie internetowe. Prezentacja – podparta konkretnym przykładem tematu budowy wymarzonego domu – krok po kroku w interesujący sposób wyjaśnia kwestię integracji narzędzi i usług już dostępnych na rynku. Wskazuje także rolę jaką może odgrywać taka przemyślana integracja w życiu przeciętnego człowieka. Całość zmusza do refleksji: dlaczego, pomimo ciągłego rozwoju technologii, powstawania innowacyjnych pomysłów, nadal duża ich ilość pozostaje jedynie w sferze - nawet, jeżeli praktycznych, to wciąż – rozważań?

18 listopada, w Rzeszowie, odbył się Kongres Marketingu i Innowacji w Samorządach. Kongres, był spotkaniem ludzi zajmujących się między innymi innowacyjnymi rozwiązaniami promocyjnymi w swoich jednostkach samorządowych. Organizatorzy starali się wykreować wydarzenie, którego główna tematyka będzie atrakcyjna dla wszystkich. Prelegenci skupiali się na przyszłości – omówienie trendów, rozważania nad tym co może już niedługo stać się powszechną praktyką.

Marcin Kandefer, Manager ds. Kluczowych Klientów w swoim wystąpieniu pt. „Komunikacja z obywatelami w dobie Internetu” przedstawił punkt widzenia obywatela. Na co zwraca uwagę, co mu przeszkadza, co chciałby dowiedzieć się od przedstawicieli urzędu i w jaki sposób. Część przykładów to realne „perełki”, pokazujące w jakim kierunku komunikacja mogłaby się rozwijać, część – jedynie optymistyczne rozważania. Tematy poruszane w prezentacji skupiały się wokół optymalizacji pracy urzędów poprzez wykorzystanie lub inne wykorzystanie nowych technologii i rozwiązań widzianych z punktu widzenia obywatela.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas