ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Programy lojalnościowe dla Nestlé S.A. oraz Adrenaliny

Wdrożyliśmy po raz kolejny programy lojalnościowe dla dwóch naszych klientów.

Ideo po raz kolejny zaprojektowało, wdrożyło i przeprowadziło programy lojalnościowe.

Kampania lojalnościowa dla marki mleka Nestlé Junior zorganizowana została pod hasłem „Wygraj z duszkiem”. W promocji może wziąć udział każda Mama, która zarejestruje się w konkursie, zgłosi posiadane kody kreskowe z opakowań mleka, a następnie za punkty zamówi odpowiednią dla siebie nagrodę. Aby pulę nagród uczynić jeszcze bardziej atrakcyjną – udostępniliśmy karty podarunkowe uprawniające do zakupów w sklepach Baby Collection.

Kolejnym pomysłem na program lojalnościowy był konkurs fotograficzny dla marki Bobo Frut. Zorganizowany pod hasłem „Rośnij razem z nami”. Aby wziąć udział w promocji wystarczy zarejestrować się i zgłosić zestaw zdjęć konkursowych. Wygrywa ten zestaw zdjęć, na który zostanie oddana największa liczba głosów.

Do zadań Ideo, oprócz przygotowania serwisów konkursowych, należy również kompleksowa obsługa prawna i logistyczna obu konkursów. W obrębie działań konkursowych zajmujemy się między innymi przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń oraz wysyłką nagród dla laureatów.


Kolejna realizacja dla ADrenaliny Team

Program lojalnościowy stworzony dla ADrenalina Team pozwala użytkownikom na gromadzenie punktów, które zdobywają przy zakupach w hurtowniach AD Polska S.A. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, użytkownik może wymienić je na nagrody. Ideo już trzeci raz wykonuje serwis dla ADrenalina Team, obsługując go także pod względem technicznym. W bieżącym roku nasza firma zaopatrzyła Adrenalinę w nową szatę graficzną.

O ogromnej popularności programu wśród klientów, świadczy chociażby fakt, iż liczba użytkowników wynosi obecnie 9 tys., co oznacza wzrost o 3 tys. użytkowników w porównaniu do poprzedniej edycji programu.

Może zainteresują Cię także

Branża finansowa - realizacja dla BPS

27 lipca 2010
Współpracując z Bankiem BPS, wdrożyliśmy dla niego dwie realizacje: www.bankbps.pl oraz www.grupabps.pl.

Wdrożenie intranetu dla Ernst&Young oraz Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

6 maja 2010
Końcem pierwszego kwartału 2010 roku zakończyliśmy prace związane z wdrożeniem intranetu dla polskiego oddziału Ernst&Young.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas