Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Programy lojalnościowe dla Nestlé S.A. oraz Adrenaliny

Wdrożyliśmy po raz kolejny programy lojalnościowe dla dwóch naszych klientów.

Ideo po raz kolejny zaprojektowało, wdrożyło i przeprowadziło programy lojalnościowe.

Kampania lojalnościowa dla marki mleka Nestlé Junior zorganizowana została pod hasłem „Wygraj z duszkiem”. W promocji może wziąć udział każda Mama, która zarejestruje się w konkursie, zgłosi posiadane kody kreskowe z opakowań mleka, a następnie za punkty zamówi odpowiednią dla siebie nagrodę. Aby pulę nagród uczynić jeszcze bardziej atrakcyjną – udostępniliśmy karty podarunkowe uprawniające do zakupów w sklepach Baby Collection.

Kolejnym pomysłem na program lojalnościowy był konkurs fotograficzny dla marki Bobo Frut. Zorganizowany pod hasłem „Rośnij razem z nami”. Aby wziąć udział w promocji wystarczy zarejestrować się i zgłosić zestaw zdjęć konkursowych. Wygrywa ten zestaw zdjęć, na który zostanie oddana największa liczba głosów.

Do zadań Ideo, oprócz przygotowania serwisów konkursowych, należy również kompleksowa obsługa prawna i logistyczna obu konkursów. W obrębie działań konkursowych zajmujemy się między innymi przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń oraz wysyłką nagród dla laureatów.


Kolejna realizacja dla ADrenaliny Team

Program lojalnościowy stworzony dla ADrenalina Team pozwala użytkownikom na gromadzenie punktów, które zdobywają przy zakupach w hurtowniach AD Polska S.A. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, użytkownik może wymienić je na nagrody. Ideo już trzeci raz wykonuje serwis dla ADrenalina Team, obsługując go także pod względem technicznym. W bieżącym roku nasza firma zaopatrzyła Adrenalinę w nową szatę graficzną.

O ogromnej popularności programu wśród klientów, świadczy chociażby fakt, iż liczba użytkowników wynosi obecnie 9 tys., co oznacza wzrost o 3 tys. użytkowników w porównaniu do poprzedniej edycji programu.

Może zainteresują Cię także

Branża finansowa - realizacja dla BPS

27 lipca 2010
Współpracując z Bankiem BPS, wdrożyliśmy dla niego dwie realizacje: www.bankbps.pl oraz www.grupabps.pl.

Wdrożenie intranetu dla Ernst&Young oraz Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych

6 maja 2010
Końcem pierwszego kwartału 2010 roku zakończyliśmy prace związane z wdrożeniem intranetu dla polskiego oddziału Ernst&Young.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas