
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Ideo po raz kolejny zaprojektowało, wdrożyło i przeprowadziło programy lojalnościowe.
Kampania lojalnościowa dla marki mleka Nestlé Junior zorganizowana została pod hasłem „Wygraj z duszkiem”. W promocji może wziąć udział każda Mama, która zarejestruje się w konkursie, zgłosi posiadane kody kreskowe z opakowań mleka, a następnie za punkty zamówi odpowiednią dla siebie nagrodę. Aby pulę nagród uczynić jeszcze bardziej atrakcyjną – udostępniliśmy karty podarunkowe uprawniające do zakupów w sklepach Baby Collection.
Kolejnym pomysłem na program lojalnościowy był konkurs fotograficzny dla marki Bobo Frut. Zorganizowany pod hasłem „Rośnij razem z nami”. Aby wziąć udział w promocji wystarczy zarejestrować się i zgłosić zestaw zdjęć konkursowych. Wygrywa ten zestaw zdjęć, na który zostanie oddana największa liczba głosów.
Do zadań Ideo, oprócz przygotowania serwisów konkursowych, należy również kompleksowa obsługa prawna i logistyczna obu konkursów. W obrębie działań konkursowych zajmujemy się między innymi przyjmowaniem i weryfikacją zgłoszeń oraz wysyłką nagród dla laureatów.
Kolejna realizacja dla ADrenaliny Team
Program lojalnościowy stworzony dla ADrenalina Team pozwala użytkownikom na gromadzenie punktów, które zdobywają przy zakupach w hurtowniach AD Polska S.A. Po zebraniu odpowiedniej ilości punktów, użytkownik może wymienić je na nagrody. Ideo już trzeci raz wykonuje serwis dla ADrenalina Team, obsługując go także pod względem technicznym. W bieżącym roku nasza firma zaopatrzyła Adrenalinę w nową szatę graficzną.
O ogromnej popularności programu wśród klientów, świadczy chociażby fakt, iż liczba użytkowników wynosi obecnie 9 tys., co oznacza wzrost o 3 tys. użytkowników w porównaniu do poprzedniej edycji programu.
Może zainteresują Cię także
Branża finansowa - realizacja dla BPS
Wdrożenie intranetu dla Ernst&Young oraz Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych