Public Relations. O zasadach i granicach w komunikacji

11 grudnia 2008 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się IV Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „Public Relations. O zasadach i granicach w komunikacji”.

11 grudnia 2008 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się IV Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „Public Relations. O zasadach i granicach w komunikacji”.

Organizatorami Seminarium są twórcy Kongresu PR - Zakład Public Relations WSIiZ oraz studenci - członkowie Marketingowego Forum Naukowego.

W programie Seminarium znalazły się m.in. wykłady zaproszonych specjalistów PR-u, debata panelowa oraz wystąpienia studentów. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło oczywiście przedstawicieli Ideo. Dyrektor Generalny - Arkadiusz Michno był jednym z uczestników debaty, natomiast Wojciech Szymański wraz z dr Dariuszem Tworzydło (WSIiZ Rzeszów) przedstawił prezentację na temat "Wykorzystania wyszukiwarek internetowych do promocji działań w internecie".

Łukasz Szymański opowiadał natomiast o problemach jakie napotkać można w trakcie projektowania serwisów www, pokazując, że Internet to rzeczywiście świetne narzędzie, ale tylko jeśli wie się jak go używać. Prezentacja nosiła tytuł: "Internet - proste i tanie narzędzie do masowego komunikowania... tylko w Mango?".

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas