
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
11 grudnia 2008 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się IV Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „Public Relations. O zasadach i granicach w komunikacji”.
Organizatorami Seminarium są twórcy Kongresu PR - Zakład Public Relations WSIiZ oraz studenci - członkowie Marketingowego Forum Naukowego.
W programie Seminarium znalazły się m.in. wykłady zaproszonych specjalistów PR-u, debata panelowa oraz wystąpienia studentów. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło oczywiście przedstawicieli Ideo. Dyrektor Generalny - Arkadiusz Michno był jednym z uczestników debaty, natomiast Wojciech Szymański wraz z dr Dariuszem Tworzydło (WSIiZ Rzeszów) przedstawił prezentację na temat "Wykorzystania wyszukiwarek internetowych do promocji działań w internecie".
Łukasz Szymański opowiadał natomiast o problemach jakie napotkać można w trakcie projektowania serwisów www, pokazując, że Internet to rzeczywiście świetne narzędzie, ale tylko jeśli wie się jak go używać. Prezentacja nosiła tytuł: "Internet - proste i tanie narzędzie do masowego komunikowania... tylko w Mango?".
Może zainteresują Cię także
Enterprise 2.0
Meble.pl zwycięzcą WebstarFestival