Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Raport: Problemy polskiego e-commerce

Analizy największych wyzwań oraz trudności w polskim e-commerce podjęły się agencje Ideo Force oraz onData.

Dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. To pozytywne zjawisko jednocześnie rodzi pewne trudności w zakresie budowania silnej pozycji rynkowej. Taki stan rzeczy stał się wypadkową do stworzenia raportu, który prezentuje najważniejsze problemy tej branży.

Raport stanowi przydatne źródło wiedzy zarówno dla specjalistów, którzy uważnie analizują rynek, jak i jest cenną wskazówką dla pasjonatów chcących rozpocząć własny biznes. Wartością szczególną dokumentu jest fakt, iż prezentuje realny obraz rynku. Analiza została oparta na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców i menadżerów zarządzających sklepami internetowymi. Pod uwagę brano wpisy z ostatniego kwartału 2018 roku, jakie były publikowane na forach i blogach branżowych oraz w social mediach. Uzupełnienie zgromadzonej wiedzy stanowią komentarze ekspertów oraz raporty branżowe.

Szczególnie ważne dla zaprezentowania rzeczywistego obrazu polskiego e-commerce był głos, samych przedstawicieli branży: menadżerów oraz właścicieli sklepów internetowych, a nawet marketingowców. Dokonana została dogłębna analiza podejmowanej przez nich tematyki, jaką poruszali w dyskusjach oraz wpisach. Otrzymaliśmy w ten sposób szeroki zbiór materiałów, które prezentowały największej wyzwania i trudności, z jakimi mierzy się na co dzień branża e-commerce” - mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.

Raport prezentuje logiczny układ informacji, które zostały podzielone na 3 segmenty. Pierwszym z nich jest Technologia, gdzie ukazane zostały najczęściej wybierane przez menadżerów platformy. Opisane zostały również wyzwania jakie wiążą się z tym obszarem. Sposoby pozyskania nowych klientów przez sklepy internetowe oraz kanały promocji zostały ujęte w dziale Narzędzia/podejście do marketingu. Ostatnim segmentem jest Współpraca z agencjami marketingowymi, gdzie dokonano analizy zleceń działań marketingowych podwykonawcom. Każdy rozdział został rozbudowany o komentarze specjalistów z branży, którzy dzielą się sowimi uwagami. To zarazem niezwykle przydatne i wartościowe wskazówki.

Premiera raportu odbyła się podczas konferencji „Lunch z e-commerce”. Event miał miejsce 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor i był organizowany przez agencję Ideo Force.

Dokument można bezpłatnie pobrać na stronie: Raport: Problemy polskiego e-commerce

Może zainteresują Cię także

Serwisy informacyjne dla Medicover

23 kwietnia 2019
Specjalistyczne portale, będące bogatym źródłem informacji. Zastosowana technologia gwarantuje sprawną obsługę blisko 1,8 mln odsłon miesięcznie.

Nagrody Loyalty Awards dla programu lojalnościowego Costa Coffee

12 kwietnia 2019
Program „Coffee Club” otrzymał wyróżnienie w dwóch kategoriach „The best loyalty programme / activities in services (B2C)” oraz „The best new loyalty programme / activities of the year 2018”.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas