-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. To pozytywne zjawisko jednocześnie rodzi pewne trudności w zakresie budowania silnej pozycji rynkowej. Taki stan rzeczy stał się wypadkową do stworzenia raportu, który prezentuje najważniejsze problemy tej branży.
Raport stanowi przydatne źródło wiedzy zarówno dla specjalistów, którzy uważnie analizują rynek, jak i jest cenną wskazówką dla pasjonatów chcących rozpocząć własny biznes. Wartością szczególną dokumentu jest fakt, iż prezentuje realny obraz rynku. Analiza została oparta na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców i menadżerów zarządzających sklepami internetowymi. Pod uwagę brano wpisy z ostatniego kwartału 2018 roku, jakie były publikowane na forach i blogach branżowych oraz w social mediach. Uzupełnienie zgromadzonej wiedzy stanowią komentarze ekspertów oraz raporty branżowe.
Szczególnie ważne dla zaprezentowania rzeczywistego obrazu polskiego e-commerce był głos, samych przedstawicieli branży: menadżerów oraz właścicieli sklepów internetowych, a nawet marketingowców. Dokonana została dogłębna analiza podejmowanej przez nich tematyki, jaką poruszali w dyskusjach oraz wpisach. Otrzymaliśmy w ten sposób szeroki zbiór materiałów, które prezentowały największej wyzwania i trudności, z jakimi mierzy się na co dzień branża e-commerce” - mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.
Raport prezentuje logiczny układ informacji, które zostały podzielone na 3 segmenty. Pierwszym z nich jest „Technologia”, gdzie ukazane zostały najczęściej wybierane przez menadżerów platformy. Opisane zostały również wyzwania jakie wiążą się z tym obszarem. Sposoby pozyskania nowych klientów przez sklepy internetowe oraz kanały promocji zostały ujęte w dziale „Narzędzia/podejście do marketingu”. Ostatnim segmentem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, gdzie dokonano analizy zleceń działań marketingowych podwykonawcom. Każdy rozdział został rozbudowany o komentarze specjalistów z branży, którzy dzielą się sowimi uwagami. To zarazem niezwykle przydatne i wartościowe wskazówki.
Premiera raportu odbyła się podczas konferencji „Lunch z e-commerce”. Event miał miejsce 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor i był organizowany przez agencję Ideo Force.
Dokument można bezpłatnie pobrać na stronie: Raport: Problemy polskiego e-commerce
Może zainteresują Cię także
Serwisy informacyjne dla Medicover
Nagrody Loyalty Awards dla programu lojalnościowego Costa Coffee
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności