-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dynamiczny rozwój polskiego rynku e-commerce cechuje się jednym z największych wzrostów w skali świata. To pozytywne zjawisko jednocześnie rodzi pewne trudności w zakresie budowania silnej pozycji rynkowej. Taki stan rzeczy stał się wypadkową do stworzenia raportu, który prezentuje najważniejsze problemy tej branży.
Raport stanowi przydatne źródło wiedzy zarówno dla specjalistów, którzy uważnie analizują rynek, jak i jest cenną wskazówką dla pasjonatów chcących rozpocząć własny biznes. Wartością szczególną dokumentu jest fakt, iż prezentuje realny obraz rynku. Analiza została oparta na rzeczywistych wypowiedziach przedsiębiorców i menadżerów zarządzających sklepami internetowymi. Pod uwagę brano wpisy z ostatniego kwartału 2018 roku, jakie były publikowane na forach i blogach branżowych oraz w social mediach. Uzupełnienie zgromadzonej wiedzy stanowią komentarze ekspertów oraz raporty branżowe.
Szczególnie ważne dla zaprezentowania rzeczywistego obrazu polskiego e-commerce był głos, samych przedstawicieli branży: menadżerów oraz właścicieli sklepów internetowych, a nawet marketingowców. Dokonana została dogłębna analiza podejmowanej przez nich tematyki, jaką poruszali w dyskusjach oraz wpisach. Otrzymaliśmy w ten sposób szeroki zbiór materiałów, które prezentowały największej wyzwania i trudności, z jakimi mierzy się na co dzień branża e-commerce” - mówi Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force.
Raport prezentuje logiczny układ informacji, które zostały podzielone na 3 segmenty. Pierwszym z nich jest „Technologia”, gdzie ukazane zostały najczęściej wybierane przez menadżerów platformy. Opisane zostały również wyzwania jakie wiążą się z tym obszarem. Sposoby pozyskania nowych klientów przez sklepy internetowe oraz kanały promocji zostały ujęte w dziale „Narzędzia/podejście do marketingu”. Ostatnim segmentem jest „Współpraca z agencjami marketingowymi”, gdzie dokonano analizy zleceń działań marketingowych podwykonawcom. Każdy rozdział został rozbudowany o komentarze specjalistów z branży, którzy dzielą się sowimi uwagami. To zarazem niezwykle przydatne i wartościowe wskazówki.
Premiera raportu odbyła się podczas konferencji „Lunch z e-commerce”. Event miał miejsce 17 kwietnia br. w warszawskim Golden Floor i był organizowany przez agencję Ideo Force.
Dokument można bezpłatnie pobrać na stronie: Raport: Problemy polskiego e-commerce
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.