Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis www dla Santander Consumer Bank

Na zlecenie Santander Consumer Bank S.A. przygotowaliśmy nowy serwis internetowy.

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.

Głównym celem powierzonego nam zadania było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie obsługi serwisu. Udało się to osiągnąć między innymi dzięki realizacji serwisu w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.

Na podstawie dostarczonego projektu graficznego stworzyliśmy bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Dzięki jej wysokiej intuicyjności i dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.

„Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” - podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Więcej na temat realizacji serwisu santanderconsumer.pl

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Polska Agencja Prasowa z nowym portalem

16 listopada 2015
PAP jest największą agencją informacyjną w Polsce. Przebudowaliśmy portal informacyjny www.pap.pl, by zapewnić lepszy dostęp do publikowanych przez nią informacji.

Serwis www dla Urzędu Miasta Lublin

3 listopada 2015
W ścisłej współpracy ze specjalistami z Urzędu Miasta Lublin przygotowaliśmy nowy serwis miejski, który rejestruje każdego miesiąca średnio 350 000 wizyt.