
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.
Głównym celem powierzonego nam zadania było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie obsługi serwisu. Udało się to osiągnąć między innymi dzięki realizacji serwisu w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.
Na podstawie dostarczonego projektu graficznego stworzyliśmy bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Dzięki jej wysokiej intuicyjności i dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.
„Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” - podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.
Może zainteresują Cię także
Polska Agencja Prasowa z nowym portalem
Serwis www dla Urzędu Miasta Lublin