Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Polska Agencja Prasowa z nowym portalem

PAP jest największą agencją informacyjną w Polsce. Przebudowaliśmy portal informacyjny www.pap.pl, by zapewnić lepszy dostęp do publikowanych przez nią informacji.

Polska Agencja Prasowa to kilkanaście zespołów redakcyjnych, wyspecjalizowanych w tematyce biznesowej, politycznej, naukowej czy sportowej. Każdego dnia zespół przygotowuje ponad tysiąc publikacji i materiałów medialnych. Za sprawną dystrybucję treści odpowiada między innymi portal informacyjny pap.pl. W trosce o jeszcze lepszą dostępność i użyteczność portalu podjęta została decyzja o jego przebudowie.

Głównym celem było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie obsługi portalu. Równie istotna była automatyzacja publikacji wiadomości z różnych źródeł i uproszenie sposobu ich edycji.

Trzonem działalności instytucji są najnowsze informacje, które zostały podzielone na osiem kategorii. Dla każdej publikacji system automatycznie generuje powiązane z nią metatagi. Co istotne - dzięki zastosowaniu mechanizmów RWD portal jest dostępny, z zachowaniem pełnej funkcjonalności na urządzeniach mobilnych.

"Naszym celem nie jest w żadnym wypadku wyścig z portalami informacyjnymi, którzy są naszymi klientami. Dlatego na stronie internetowej PAP kluczowy będzie wybór - tak, by użytkownik wchodząc, zobaczył, co danego dnia było tematem numer 1. Ale przede wszystkim chcemy pokazać, że serwisy PAP to już nie tylko tekst. W zakresie digital media chcemy dorównać naszym partnerom" - deklaruje prezes PAP Lidia Sobańska. Temu także ma służyć relacjonowanie na żywo, które daje szansę na ten rodzaj informacji, który nie mieści się w formule agencyjnej, a którym żyją media społecznościowe.

Więcej na temat projektu pap.pl

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Serwis www dla Urzędu Miasta Lublin

3 listopada 2015
W ścisłej współpracy ze specjalistami z Urzędu Miasta Lublin przygotowaliśmy nowy serwis miejski, który rejestruje każdego miesiąca średnio 350 000 wizyt.

Impreza integracyjna 2015

23 października 2015
Tym razem odwiedziliśmy szczególne miejsce - Winnicę Maria Anna.