-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.
Zadania i cele
Po kilku latach współpracy z klientem i rozwijania dotychczasowego serwisu, zostaliśmy poproszeni o jego modyfikację. Głównym celem powierzonego nam zadania było podniesienie intuicyjności i optymalizacja serwisu w szczególności pod urządzenia mobilne. Na podstawie analiz i badań zrealizowaliśmy kompleksowy rebranding serwisu korporacyjnego SantanderConsumer.pl. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie makiet, projektów graficznych oraz ich wdrożenie.
Serwis pracuje w oparciu o wydajną platformę Edito CMS, rozbudowaną o dedykowane Bankowi funkcjonalności.
Najistotniejszą część witryny stanowi moduł produktów Banku. Jest to rozbudowane narzędzie, które zostało powiązane z promocjami instytucji. Klienci zainteresowani osobistym kontaktem z pracownikiem banku chętnie skorzystają z intuicyjnej w obsłudze mapy oddziałów banku, a osoby poszukujące pracy - z formularza aplikacji. Znacznym ułatwieniem jest także pełnotekstowa wyszukiwarka SOLR, która podpowiada najczęściej wyszukiwane frazy podobne do tej wpisanej przez internautę.
W serwisie wdrożyliśmy także liczne narzędzia ułatwiające pracę redaktorów. Wśród nich warto zwrócić uwagę m.in. na formularze dynamiczne, które ułatwiają inicjowanie kontaktu z klientami czy generator tabel i zestawień, usprawniający tworzenie responsywnych treści. W panelu znaleźć można także mechanizmy wspierające wersjonowanie, edycję szablonów serwisu, czy zarządzanie uprawnieniami użytkowników w ramach repozytorium plików.
Duży nacisk został położony na responsywność, dzięki czemu serwis automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych.
„Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny wizerunek Banku,
- przebudowana, przejrzysta architektura informacji,
- łatwiejszy dostęp do produktów i informacji o nich,
- responsywność serwisu zwiększająca grono potencjalnych klientów,
- znaczne ułatwienie i usprawnienie zarządzania serwisem.