Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści

Content marketing jest jedną z naszych specjalności w zakresie Marketingu Internetowego. Zdobytą przez lata wiedzę przelaliśmy na papier i wydaliśmy w formie książki - przewodnika po marketingu treści.
Wojciech Szymański
Wojciech Szymański Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Porozmawiajmy

Z wielką przyjemnością prezentujemy wyjątkową pod wieloma względami publikację - „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”. To nie tylko ogrom informacji, ale przede wszystkim marketingowe doświadczenie jej autorów - dr Magdaleny Tobiasz i Wojciecha Szymańskiego.

Publikacja licząca blisko 200 stron przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, między innymi zasady tworzenia kampanii w internecie oraz kanały, w których warto dystrybuować treści. Jest to praktyczny poradnik dla content marketingowców, blogerów, pracowników agencji interaktywnych, a także właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również bogate źródło wiedzy dla studentów marketingu i zarządzania. To propozycja dla wszystkich twórczych i kreatywnych osób, które pragną budować długofalowe relacje z odbiorcami w oparciu o marketing treści.

Ujęte w książce zagadnienia zostały szeroko opisane w sposób przystępny i zrozumiały dla nawet początkującego czytelnika oraz opatrzone odpowiednią grafiką. Ponadto publikacja została wzbogacona o case study Deon.pl, portalu z ponad milionem unikanych użytkowników.

Dlaczego warto zamówić książkę?

  • dowiesz się jak wykorzystać narzędzia content marketingu w rozwijaniu własnego biznesu online
  • będziesz czerpać z doświadczenia i wiedzy ludzi, którzy w tej dziedzinie działają już od dawna
  • z łatwością opanujesz narzędzia do marketingu treści

Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” można zamówić na stronie wydawnictwa Newsline Sp. z o.o.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Media społecznościowe tworzą Twoi potencjalni klienci

20 lutego 2017
Gazeta Finansowa, 17-23.02.2017 r. Autor: Kamil Kardaś

Daj się znaleźć pracodawcy

8 lutego 2017
Karieraplus.pl, 08.02.2017r. Autor: Gabriela Grata