Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści

Content marketing jest jedną z naszych specjalności w zakresie Marketingu Internetowego. Zdobytą przez lata wiedzę przelaliśmy na papier i wydaliśmy w formie książki - przewodnika po marketingu treści.
Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Napisz do mnie

Z wielką przyjemnością prezentujemy wyjątkową pod wieloma względami publikację - „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”. To nie tylko ogrom informacji, ale przede wszystkim marketingowe doświadczenie jej autorów - dr Magdaleny Tobiasz i Wojciecha Szymańskiego.

Publikacja licząca blisko 200 stron przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, między innymi zasady tworzenia kampanii w internecie oraz kanały, w których warto dystrybuować treści. Jest to praktyczny poradnik dla content marketingowców, blogerów, pracowników agencji interaktywnych, a także właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również bogate źródło wiedzy dla studentów marketingu i zarządzania. To propozycja dla wszystkich twórczych i kreatywnych osób, które pragną budować długofalowe relacje z odbiorcami w oparciu o marketing treści.

Ujęte w książce zagadnienia zostały szeroko opisane w sposób przystępny i zrozumiały dla nawet początkującego czytelnika oraz opatrzone odpowiednią grafiką. Ponadto publikacja została wzbogacona o case study Deon.pl, portalu z ponad milionem unikanych użytkowników.

Dlaczego warto zamówić książkę?

  • dowiesz się jak wykorzystać narzędzia content marketingu w rozwijaniu własnego biznesu online
  • będziesz czerpać z doświadczenia i wiedzy ludzi, którzy w tej dziedzinie działają już od dawna
  • z łatwością opanujesz narzędzia do marketingu treści

Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” można zamówić na stronie wydawnictwa Newsline Sp. z o.o.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas