
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt

Z wielką przyjemnością prezentujemy wyjątkową pod wieloma względami publikację - „Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści”. To nie tylko ogrom informacji, ale przede wszystkim marketingowe doświadczenie jej autorów - dr Magdaleny Tobiasz i Wojciecha Szymańskiego.
Publikacja licząca blisko 200 stron przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, między innymi zasady tworzenia kampanii w internecie oraz kanały, w których warto dystrybuować treści. Jest to praktyczny poradnik dla content marketingowców, blogerów, pracowników agencji interaktywnych, a także właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również bogate źródło wiedzy dla studentów marketingu i zarządzania. To propozycja dla wszystkich twórczych i kreatywnych osób, które pragną budować długofalowe relacje z odbiorcami w oparciu o marketing treści.
Ujęte w książce zagadnienia zostały szeroko opisane w sposób przystępny i zrozumiały dla nawet początkującego czytelnika oraz opatrzone odpowiednią grafiką. Ponadto publikacja została wzbogacona o case study Deon.pl, portalu z ponad milionem unikanych użytkowników.
Dlaczego warto zamówić książkę?
- dowiesz się jak wykorzystać narzędzia content marketingu w rozwijaniu własnego biznesu online
- będziesz czerpać z doświadczenia i wiedzy ludzi, którzy w tej dziedzinie działają już od dawna
- z łatwością opanujesz narzędzia do marketingu treści
„Content marketing - współczesny poradnik po marketingu treści” można zamówić na stronie wydawnictwa Newsline Sp. z o.o.
Może zainteresują Cię także
Media społecznościowe tworzą Twoi potencjalni klienci