-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Początek nowego roku to dobra okazja na różnego rodzaju podsumowania, szczególnie w zmiennej branży marketingu. Co rusz pojawiają się nowe trendy, rozwiązania czy produkty, które pozytywnie zaskakują i inspirują marketerów. Zdarza się także, że kampanie reklamowe, którym wróżono sukces, rozczarowują.
Dla portalu Mediarun.com, Łukasz Szymański (Head of Marketing & PR w Ideo Sp. z o.o.) podsumowuje miniony rok w branży marketingu. Zapraszamy do lektury.
Pozytywnie zaskoczyło mnie:
Na myśl przychodzi mi Euro 2016. Całkiem niezły i pozytywnie zaskakujący występ naszej reprezentacji. Pozostaje pewien niedosyt ale i tak byłem pod wrażeniem sporego postępu w naszej grze. Jednak nie o sam sport tutaj chodzi ale „ogólnonarodowy” powrót wiary w zawodników i dumę z reprezentacji. Niemałą zasługę mają w tym działania marketingowe znanych i lubianych marek. Dla mnie osobiście na szczególną uwagę zasługuje Tyskie z kampanią „Najlepsi kibice w historii”. Już samo hasło „obligowało” nas, Polaków, do udowodnienia, że tacy właśnie jesteśmy. A reklama była zabawna, świetnie zrealizowana, zachęcająca do gorącego kibicowania i finalnie została dobrze przyjęta przez widzów. Kontynuację mogliśmy oglądać przy okazji Olimpiady w Rio i chyba kolejny raz udowodniliśmy, że potrafimy wspierać naszych sportowców.
Rozczarowało mnie:
Długo zastanawiałem się jakie wydarzenie wybrać za największe rozczarowanie mijającego roku. Nie, żeby było ich tak dużo, ale nawet spośród tych kilku pretendentów ciężko wybrać lidera. W końcu padło na Samsunga i jego telefony z serii 7. Nie zazdroszczę i chyba nikt nie chciałby się znaleźć w podobnej sytuacji. Coś co miało stać się silną konkurencją dla iPhone7, wywindować sprzedaż i zdobyć spory kawałek rynkowego tortu, pociągnęło koreański koncern w dół. Nie pomogły ani świetna kampania reklamowa zrealizowana przez Wieden+Kennedy ani spot z lubianym Christophem Waltzem. Ogromny cios w dynamicznie rozwijający się segment firmy, który miał też spory wpływ na rynek mobile.
Zainspirowało mnie:
Każdy z nas ma swoje własne inspiracje. Rzeczy / wydarzenia, które nas napędzają do działania, skłaniają do sięgania po więcej i szukania tego co nowe. Dla mnie, rok 2016 w tym względzie zdominowało zjawisko związane z Pokemon Go. Bynajmniej nie dlatego, że była to dobra czy zła gra. Ten aspekt pomijam. Pokemony stały się dla mnie inspiracją, ponieważ pokazały jaka moc angażowania ludzi tkwi w ogólnie pojętych nowych technologiach. Bez względu na to jak dużo mówi się o porażce gry czy spadku zainteresowania Augmented Reality, ciężko polemizować z faktem, że ta „mała” aplikacja momentalnie poruszyła miliony ludzi na całym świecie. Grali w nią dorośli i dzieci. Wychodzili z domów i biegali po okolicy w poszukiwaniu małych zabawnych potworków za pomocą ekranów smartfonów. Na swój sposób szokujące, prawda? Dla mnie to znak, że globalne społeczeństwo jest już gotowe na nowe rozwiązania, możliwości i kolejny krok w przyszłość. Dzień dobry AR i VR!
Autor
Łukasz Szymański, Head of Marketing & PR, Ideo
Publikacja: Mediarun.com, 18.01.2017r.
Może zainteresują Cię także
E-learning usprawni pracę administracji publicznej
NowyMarketing podsumowuje rok 2016: Mobile
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.