-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Łukasz Szymański
Kompetencje:
- Strategie marketingowe marek w kanałach cyfrowych
- Analityka i optymalizacja kampanii
- Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
- Innowacje i rozwój nowych produktów
Łukasz Szymański to doświadczony ekspert marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu strategii marketingowych i ich egzekucji. Z branżą interaktywną związany jest od 2003 roku. Brał udział w projektach doradczych realizowanych m.in. dla marek: BPH TFI, Commercial Union, D-Link, ING, mPunkt, Nestlé, NFZ, Raiffeisen, „Rzeczpospolita”, ŚNIEŻKA. Współautor strategii komunikacji dla jednej z największych spółdzielczych instytucji finansowych w Polsce.
Od 2006 r. związany z firmą Ideo Sp. z o.o., początkowo jako kierownik projektów. Od 2010 r., jako Kierownik Marketingu i PR, odpowiada za strategię obecności Ideo i podległych marek w Internecie. W 2017 roku został Konsultantem ds. Marketingu projektu IDEA Global, akceleratora przedsiębiorczości dla sektorów IoT/IT, Healthcare, Automotive, Fintech/Insurtech. Członek Zarządu Kongresu Public Relations.
Niezależnie od sytuacji wieczny optymista, który jak mało kto potrafi zarazić pozytywną energią i wiecznie podsuwać zwariowane, acz skuteczne pomysły. Z wykształcenia informatyk, z powołania specjalista ds. marketingu. Dzięki takiemu połączeniu wie, jak po ludzku opowiadać o najbardziej nawet skomplikowanych projektach.
Prelegent, trener, konsultant i publicysta, specjalizujący się w temacie szeroko pojętego „bycia marek” w Internecie. Pozwala mu to często zastanawiać się „co by było gdyby…” w internetowej rzeczywistości, co wielokrotnie przyczyniło się do tworzenia nowych, nietypowych ale skutecznych rozwiązań.