
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Ministerstwo Sprawiedliwości to urząd pomocniczy Ministra Sprawiedliwości, naczelnego organu administracji rządowej odpowiedzialnego za dział administracji rządowej - sprawiedliwość.
Zadania i cele
Aktualny serwis dla Ministerstwa Sprawiedliwości został zaprojektowany i wdrożony przez Ideo. Witryna posiada bogate informacje na temat struktur organizacyjnych Ministerstwa, a także opis jego działalności.
Do zadań Ideo należało zaprojektowanie i wdrożenie serwisu Ministerstwa Sprawiedliwości oraz przeniesienie bazy artykułów od 1999 roku.
Strona została oparta o zaawansowany system zarządzania treścią CMS Edito. Oprócz standardowych funkcjonalności zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane moduły, tj.: wyszukiwarka tłumaczy oraz sądów powszechnych, baza aktów prawnych oraz komorników sądowych.
Zlecenie obejmowało przeniesienie całej bazy artykułów od 1999 roku. Co więcej nowa funkcjonalność umożliwiła eksport plików PDF na serwer Klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Estetyczna i funkcjonalna strona,
- promocja Ministerstwa Sprawiedliwości w Internecie,
- budowanie świadomości i wizerunku,
- eksport plików PDF na serwer Klienta,
- zwiększona czytelność strony, dzięki samodzielnej możliwości edytowania rozmiarów czcionki,
- usprawnienie komunikacji oraz wzmocnienie relacji z obywatelami,
- edukacja społeczeństwa dotycząca pracy Ministerstwa,
- serwis dostosowany do osób niedowidzących,
- strona dostępna w dwóch wersjach językowych: angielskiej i polskiej.