-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy dla Ministerstwa Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości to urząd pomocniczy Ministra Sprawiedliwości, naczelnego organu administracji rządowej odpowiedzialnego za dział administracji rządowej - sprawiedliwość.
Zadania i cele
Aktualny serwis dla Ministerstwa Sprawiedliwości został zaprojektowany i wdrożony przez Ideo. Witryna posiada bogate informacje na temat struktur organizacyjnych Ministerstwa, a także opis jego działalności.
Do zadań Ideo należało zaprojektowanie i wdrożenie serwisu Ministerstwa Sprawiedliwości oraz przeniesienie bazy artykułów od 1999 roku.
Strona została oparta o zaawansowany system zarządzania treścią CMS Edito. Oprócz standardowych funkcjonalności zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane moduły, tj.: wyszukiwarka tłumaczy oraz sądów powszechnych, baza aktów prawnych oraz komorników sądowych.
Zlecenie obejmowało przeniesienie całej bazy artykułów od 1999 roku. Co więcej nowa funkcjonalność umożliwiła eksport plików PDF na serwer Klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Estetyczna i funkcjonalna strona,
- promocja Ministerstwa Sprawiedliwości w Internecie,
- budowanie świadomości i wizerunku,
- eksport plików PDF na serwer Klienta,
- zwiększona czytelność strony, dzięki samodzielnej możliwości edytowania rozmiarów czcionki,
- usprawnienie komunikacji oraz wzmocnienie relacji z obywatelami,
- edukacja społeczeństwa dotycząca pracy Ministerstwa,
- serwis dostosowany do osób niedowidzących,
- strona dostępna w dwóch wersjach językowych: angielskiej i polskiej.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.