-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Zapraszamy konferencję „Lunch z e-commerce”, która organizowana jest przez Ideo Force. Wydarzenie odbędzie się 17 kwietnia – można jeszcze nabyć bilety.
Dlaczego „Lunch z e-commerce”?
To jedno z nielicznych wydarzeń e-commercowych, które stwarza uczestnikom możliwość nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych oraz wysłuchania wartościowych prelekcji. Na konferencji wystąpią specjaliści branży, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, z szerokiego spectrum zagadnień:
- Tomasz Kwiatkowski: Kierownik projektów w agencji e-marketingowej Ideo Force. Temat jego prelekcji to "Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu iParts i problemy wielkiego e-commerce". Dowiesz się jakie trudności możesz napotkać w budowaniu biznesu oraz w jaki sposób się na nie przygotować.
- Kasia Ugorowska: Account Maganer w SARE. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez prezentację „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online” zdradzi tajniki, które pozwolą Ci wdrażać pomysły na e-commerce i odnosić przy tym sukcesy oraz zachęć klientów do powrotu do sklepu internetowego.
- Marcin Lipiec: Od 2008 r. stale związany z branżą IT jako Kierownik Projektów Internetowych. Następnie jako Menadżer ds. Kluczowych Klientów w Ideo. Temat prezentacji Marcina to: „Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej w e-commerce”. Przybliży w jaki sposób weryfikować problemy użytkowników oraz jak duża jest rola koszyka w procesie zakupowym.
- Jagoda Prętnicka-Markiewicz: Od pięciu lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący rozwiązania oferowane przez SentiOne. Przybliży wykorzystanie nowych technologii w prezentacji: „AI & chatboty w obsłudze klienta”.
- Paweł Szczyrek: Creative and Content Manager w firmie Ideo Force. Jego prezentacja „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce” wytłumaczy budowanie niestandardowych kampanii, które sprzedają.
Na koniec zostanie zaprezentowany raport „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce”, opracowanego na podstawie analizy rynku wykonanej przez onData w 2018 roku.
Konferencja jest dedykowana jest wszystkim pasjonatom e-commerce, jednak zainteresowani mogą być również:
- marketerzy,
- dyrektorzy,
- właściciele sklepów,
- e-commerce’owi startupowcy,
- osoby zainteresowane branżą e-commerce,
- przedsiębiorcy
Konferencja odbędzie się 17 Kwietnia 2019,o godz. 11:30, w Golden Floor Tower - 32p., Warszawa
Szczegóły konferencji znajdziecie: Konferencja „Lunch z e-commerce”
Może zainteresują Cię także
Przykłady niestandardowych kampanii reklamowych w e-commerce
Cyfrowa technologia w e-sprzedaży
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności