-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Jedna z najbardziej popularnych usług Google – AdWords – przechodzi w zapomnienie. Amerykański gigant podjął decyzję o rebrandingu. Na rynek wchodzi właśnie Google Ads, Google Marketing Platform oraz Google Ads Manager.
Trzeba przyznać, że dla każdego reklamodawcy Google AdWords w jakimś stopniu stanowiło status quo. Odejście od tej nazwy, jak i samego logo, jest swego rodzaju kamieniem milowym dla branży. Dla samej marki o globalnym zasięgu podjęcie takiej rangi decyzji z pewnością było poprzedzone licznymi badaniami oraz opracowaniem zupełnie nowej strategii marketingowej.
Ruch ten prawdopodobnie spowodowany był utrzymującym się rozwojem rynku mobile oraz mocniejszym ukierunkowaniem na niego odbiorców. Umiejscowienie wszystkich dostępnych rozwiązań w jednej usłudze stwarza możliwości na łatwiejsze promowanie produktu, jak i korzystanie z niego.
Jednak na razie o szczegółach niewiele wiadomo. Informacja o planowanych zmianach została podana na tydzień przed konferencją Google Marketing Live. Najprawdopodobniej wydarzenie to przyniesie pełniejsze informacje.
Google Ads
Google Ads będzie stanowiło kondensację pełnego zakresu rozwiązań reklamowych, jakie obecnie oferuje Google. Znajdą się więc usługi reklamy w wyszukiwarce, YouTube, na mapach oraz w Google Play. Większy nacisk zostanie położony na automatyzację niektórych procesów.
Docelowo korzystanie z narzędzia będzie prostsze, szczególnie dla niewielkich firm, które nie dysponują wyspecjalizowaną „armią” marketingowców.
Google Marketing Platform
Korzystasz z Double Click lub Analytics 360? Czekają na Cię zmiany!
Google Marketing Platform jest przykładem fuzji dwóch, indywidualnych wcześniej płatnych usług – Double Click oraz Google Analytics 360 Suite. Od teraz możliwe będzie planowanie, zakup, monitoring, optymalizacja cyfrowych mediów oraz doświadczeń użytkowników z jednego miejsca.
Nową usługą w Google Marketing Platform będzie Display & Video 360. Z poziomu tego narzędzia możliwa będzie realizacja kampanii reklamowych i współpraca zespołów kreatywnych, agencji oraz mediów.
Google Ad Manager
Kolejną z nowości jest również Ad Manager, nowa programowa platforma Google.
Stanowi połączenie takich usług jak DoubleClick for Publishers oraz DoubleClick Ad Exchange. Został zaprojektowany w celu jeszcze efektywniejszego generowania dochodu dla partnerów Google wszędzie tam, gdzie ludzie oglądają materiały video, grają w gry lub interesują się treścią.
Prostota przede wszystkim
Głównym czynnikiem stojącym za wspomnianym rebrandingiem jest rosnąca potrzeba zachowania prostoty w usłudze jaką jest reklama internetowa.
W obecnych czasach, mocno ukierunkowanych na urządzenia mobilne, ścieżka zakupowa odbywa się na więcej niż jednym urządzeniu. Google wychodzi naprzeciw reklamodawcom i oferuje osiąganie zamierzonych efektów na każdym z jej etapów.
Od teraz, nazwa Google Ads jest zwięzła i precyzyjnie podsumowuje usługi tej platformy. Warto obserwować te rewolucyjne dla Google zmiany i na bieżąco analizować, czy osiągnięty efekt pokrywa się z planowanym uproszczeniem narzędzi reklamowych.
Może zainteresują Cię także
Jak bezpiecznie wdrożyć certyfikat SSL?
Certyfikat SSL – ostateczne ostrzeżenie
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności