-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wdrożenie systemu zarządzania informacją o produkcie (PIM) jest złożonym procesem, który wymaga dokładnego planowania i przygotowania. Jednym z kluczowych elementów przed rozpoczęciem implementacji systemu PIM jest przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej.
Jest to proces, który ma na celu szczegółowe zbadanie potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa oraz opracowanie strategii wdrożenia PIM, która odpowiada tym potrzebom.
Analiza przedwdrożeniowa pozwala na zrozumienie specyfiki biznesowej przedsiębiorstwa, identyfikację źródła problemów, które PIM ma pomóc rozwiązać, oraz określenie celów, jakie chcemy osiągnąć. Dzięki analizie przedwdrożeniowej możliwe jest również określenie zakresu i skali projektu, jak również zidentyfikowanie zasobów i kompetencji potrzebnych do skutecznego wdrożenia PIM.
W odpowiedzi na te wyzwania, przygotowaliśmy poradnik „100 pytań do dobrego wdrożenia PIM”, który zawiera zestaw pytań pomagających w skutecznym przygotowaniu do wdrożenia systemu PIM.
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
W tym poradniku skupimy się na roli analizy przedwdrożeniowej w procesie wdrożenia PIM. Przedstawimy najważniejsze kroki, które należy podjąć, aby przeprowadzić analizę przedwdrożeniową oraz jakie pytania należy zadać, aby upewnić się, że analiza ta jest kompletna i skuteczna.
Poznasz zagadnienia związane z:
- Wyborem dostawcy,
- Potrzebami użytkowników systemu PIM,
- Zespołem wdrożeniowym,
- Oprawą graficzną oraz kanałami dostępu do systemu,
- Oprogramowaniem i zapleczem technologicznym,
- Zasobami potrzebnymi do implementacji systemu PIM,
- Szkoleniami dla użytkowników.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
