-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Branża e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Konsumenci przyzwyczaili się do zakupów online i nie chcą rezygnować z dokonywania ich w tej formie. Jednocześnie mają coraz większe wymagania wobec sklepów internetowych. Oczekują pozytywnych doświadczeń cyfrowych oraz informacji wysokiej jakości.
Jeszcze kilka lat wstecz firmy zarządzały danymi bazując na strukturach tabelarycznych. Wraz ze wzrostem ilości produktów, źródeł danych i kanałów sprzedaży, sposób ten generuje coraz więcej problemów i wyzwań.
W odpowiedzi na wyzwania, stawiane organizacjom przez rynek, postanowiliśmy przygotować poradnik „Jak wdrożyć system klasy PIM”. Jest to kompendium wiedzy opisujące, jak krok po kroku przygotować organizację i prawidłowo wdrożyć to narzędzie, zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym.
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
- W jaki sposób PIM odpowiada na potrzeby branży e-commerce?
- Jakie korzyści dla biznesu niesie za sobą wprowadzenie systemu klasy PIM?
- Jak PIM systematyzuje działania marketingowe platformy internetowej?
- W jaki sposób PIM usprawnia pracę producentów i dystrybutorów?
- Analiza przedwdrożeniowa – czyli jak przygotować organizację do wdrożenia PIM
- Jak skutecznie wdrożyć PIM w Twojej firmie - krok po kroku
- Narzędzia PIM – który, z najpopularniejszych na rynku systemów, okaże się najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb?
Zachęcamy do poszerzania wiedzy na temat narzędzia PIM z naszym bezpłatnym e-bookiem.
Platforma PIM (Product Information Management) to właściwe narzędzie do zarządzania rozbudowaną bazą produktową.
Oprogramowanie klasy PIM, to narzędzie stworzone do przechowywania danych produktowych. Pozwala automatyzować prace związane z pozyskiwaniem informacji, ich przetwarzaniem, projektowaniem atrakcyjnych kart produktowych, dystrybucją danych do wszystkich, wykorzystywanych przez daną firmę kanałów sprzedaży, a także zarządzać całą ofertą.
Dzięki temu zostaje zachowana spójność we wszystkich kanałach sprzedaży. PIM to rozwiązanie dedykowane dla dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem i mnogością kanałów sprzedaży (omnichannel).
Case study - GT Group Tomaszek
Wdrożenie i rozbudowa platformy PimCore
Zobacz case study, w którym opisujemy jak pomogliśmy naszemu klientowi zbudować scentralizowane narzędzie, które wspiera organizację i ułatwia gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych do wielu kanałów sprzedaży.
Wspólnie opracowane rozszerzenia maksymalnie uporządkowały dane o produktach w Grupie GT. Dzięki dodatkowym funkcjonalnościom uzyskaliśmy sprawniejszy obieg informacji, a prezentacja oferty produktowej stała się bardziej atrakcyjna. Wyznaczyliśmy konkretne role i priorytety, dzięki czemu procesy wdrażania produktów stały się bardziej intuicyjne i szybsze.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
