-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I...
Idea 6. edycji Konferencji Lunch z e-commerce
Tegoroczna edycja Konferencji Lunch z e-commerce będzie miała wyjątkowy, gdyż butikowy charakter (pula biletów jest mniejsza niż zazwyczaj). Specjalna będzie jednak nie tylko formuła, ale także tematyka spotkania, oscylująca wokół rozwoju kompetencji przywódczych i umiejętności miękkich, mających ogromne znaczenie w twardym biznesie.
Osoby, które zarządzają firmami w e-commerce, doskonale znają rozwinięcie skrótu KPI. To kluczowe wskaźniki efektywności, które jak się okazuje – mają dwa oblicza. W trakcie zbliżającej się Konferencji, Ideo Force przedstawi je w zupełnie nowym świetle, oferując uczestnikom nie tylko wartościowe prelekcje ekspertów z branży, ale też tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń biznesowych. Świadomość dotycząca rozwoju umiejętności przywódczych przez liderów jest coraz większa, a zbliżająca się Konferencja będzie doskonałą okazją do poznania sposobów, dzięki którym osoby piastujące podobne stanowiska, skutecznie wykorzystują potencjał tkwiący w ich zespołach.
Czy kluczowa jest efektywna komunikacja prowadzona w duchu: „Keep People Informed”, a może utrzymanie zaangażowania „Keep People Involved”? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, jednak z pewnością – ważny jest balans pomiędzy kompetencjami twardymi i miękkimi oraz sprostanie wyzwaniom, związanym ze skutecznym zarządzaniem zespołem.
Konferencja Lunch z e-commerce
do kogo kierowane jest wydarzenie?
Konferencja organizowana jest z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej, prezesach, właścicielach i managerach e-commerce, a także praktykach e-biznesu, otwartych na networking. Organizatorzy serdecznie zapraszają do udziału w wydarzeniu osoby, chcące kształtować kompetencje przywódcze i rozwijać umiejętności miękkie, w gronie doświadczonych przedsiębiorców, otwartych na dzielenie się swoimi doświadczeniami biznesowymi.
Konferencja Lunch z e-commerce to także idealna propozycja dla przedstawicieli firm, którym zależy na budowie relacji z zespołem, przy jednoczesnej egzekucji strategii biznesowej.
Kto wystąpi w trakcie Konferencji?
Ideo Force zaprosiło do udziału w Konferencji, ekspertów z ogromnym doświadczeniem w branży, zorientowanych na ciągły rozwój i doskonale rozumiejących wyzwania, z którymi mierzy się kadra zarządzająca w e-commerce. Oto lista prelegentów:
- Joanna Kucharska, HR Subject Matter Ekspert w Sii Polska, HR Influencer
- François Nail, Moderator & Founder, CEO Round Table
- Dr Maciej Sikorski, Przewodniczący Rady Nadzorczej MH Group S.A., Wykładowca Akademicki
- Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający InPost Fulfillment
- Prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto, Wykładowca Akademicki
- Sebastian Kotów, Psycholog Biznesu, Wykładowca Akademicki
- Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, CTO & Co-Founder, Kubota S.A.
Dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniu?
Konferencja będzie nie tylko okazją do wysłuchania merytorycznych prelekcji ekspertów, ale także skonfrontowania własnego sposobu zarządzania zespołem z metodami, wykorzystywanymi przez osoby zajmujące podobne stanowiska, które często zmagają się z podobnymi trudnościami. Atmosfera w trakcie spotkania będzie sprzyjać rozwojowi kompetencji przywódczych w gronie osób, doskonale znających branżowe realia.
6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce to nie tylko możliwość rozwijania umiejętności przywódczych (m.in. decyzyjności, perswazyjności, asertywności), mentorskich, czy komunikacyjnych, ale też inspiracja do wyznaczenia swoich własnych KPI, w zakresie skutecznego kierowania pracą zespołu, w duchu: Keep People I…
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
Liczba miejsc jest ograniczona, jednak bilety wciąż są dostępne tutaj.
Wydarzenie: Konferencja Lunch z e-commerce. Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I…
Kiedy? 9.12.2022 (godz. 10.00-17.00).
Gdzie? Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej, ul. Jutrzenki 135, Warszawa.
W imieniu swoim, jak i organizatora - serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!
Może zainteresują Cię także
Wspieramy rozwój liderów eCommerce
Loteria BLIKOMANIA
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności