
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Tegoroczna loteria ruszyła 1 czerwca i potrwa do 30 sierpnia. Do wygrania jest ponad 15 tysięcy czeków BLIK o wartości 100 i 200 złotych, a także nagrody główne – roczne pensje o wartości 84 tysiące złotych każda.
Aby wziąć udział wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl, dokonać opłaty rejestracyjnej, która pomoże nam w identyfikacji transakcji. Później musimy już tylko płacić BLIKIEM, by zdobyć szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. Twarzą loterii jest aktor Tomasz Kot, który pojawił się również w innych kampaniach promujących markę BLIK.
Loteria okazała się sukcesem, ponieważ także w tej edycji widzimy wysokie zainteresowanie i dużą liczbę rejestracji już w pierwszym okresie jej trwania.
Ideo było odpowiedzialne za przygotowanie strony www oraz realizację systemu informatycznego obsługującego zgłoszenia Uczestników Loterii. Motivation Direct zajęło się uzyskaniem zezwolenia na organizację Loterii, a także nadzorem nad prawidłowym przebiegiem loterii, tj. losowaniem, wydaniem nagród i kontaktem z Uczestnikami.
Napisz do nas. Przeanalizujemy potrzeby Twojego biznesu i podpowiemy skuteczne narzędzia, które pomogą w jego rozwoju.
Może zainteresują Cię także
Raport „Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022”
Ideo Force - Google Partner Premium