Raport „Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022”

Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost popularności sprzedaży internetowej. Wraz z rozwojem rynku e-commerce powiększyło się także zainteresowanie systemami i narzędziami wspierającymi rozwój sklepów internetowych. Stanowiło to impuls, by zbadać najbardziej popularne wśród sprzedawców internetowych narzędzia. W efekcie powstał rozbudowany raport.

Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.

Podział raportu na 2 części tematyczne sprawia, że łatwiej jest zapoznać się z treścią poradnika. Pierwsza część omawia narzędzia technologiczne, część druga natomiast dedykowana jest narzędziom marketingowym i analitycznym. W każdej z nich, jako podsumowanie, umieściliśmy wyniki badań przeprowadzonych na polskich przedstawicielach rynku e-commerce.

Każdy rozdział oraz poszczególne jego części zawierają porównanie kilku zróżnicowanych w danej dziedzinie narzędzi lub wtyczek e-commerce. Szczegółowe opisy wszystkich danych zostały zestawione w tabelach, aby móc w prosty sposób porównać je między sobą. Dzięki temu, poszerzanie wiedzy będzie jeszcze przyjemniejsze.

Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej

O przewadze konkurencyjnej bardzo rzadko decyduje wyłącznie asortyment sklepu internetowego. Chcąc osiągnąć sukces na szeroką skalę, konieczne jest zastosowanie różnorodnych narzędzi, które w sposób realny napędzają rozwój handlu elektronicznego. Odpowiednio dopasowane rozwiązanie zapewni rozwój i przyspieszy pracę w zarządzaniu sprzedażą online na wysokim poziomie.

Wraz z naszym Przewodnikiem, proponujemy praktyczny punkt widzenia na wyzwania sektora e-commerce. Znaczną jego część poświęciliśmy na opisanie licznych systemów, które w dużym stopniu usprawniają procesy nieodłączne w prawidłowym działaniu sklepów internetowych. Są to narzędzia, wtyczki i najróżniejsze rozwiązania, które na wielu poziomach działalności automatyzują, optymalizują, rozbudowują i udoskonalają funkcjonowanie handlu elektronicznego.” - podsumowuje Anna Wolanin, kierownik działu rozwiązań e-commerce w Ideo Software.
 

  Pobierz bezpłatny raport 

 

Co znajdziesz w raporcie?

Pierwsza część raportu dotyczy narzędzi technologicznych odpowiadających za optymalizację procesów wokół sprzedaży online. Zestawienia dotyczą rozwiązań w 9 kategoriach takich jak:

  • Silniki wyszukiwania,
  • Wizualizacja z AR i 3D,
  • Systemy płatności,
  • PIM – Product Information Management,
  • DAM – Digital Assets Management,
  • WMS – Warehouse Management System,
  • Monitoring porównywarek cen,
  • Integratory usług kurierskich,
  • CIP - Channel Integration Platform.

Druga część Przewodnika opisuje rozwiązania stosowane do działań marketingowych. Zawiera analizę urządzeń odpowiadających m.in. za:

  • Programy lojalnościowe,
  • Web Push,
  • Landing Page,
  • Live chat / phone,
  • E-mail marketing,
  • Platformy kompleksowe marketing automation,
  • Monitoring Internetu,
  • Analiza UX,
  • Analiza konkurencji,
  • Analityka internetowa

Zebranie najchętniej wybieranych narzędzi tworzy pewnego rodzaju listę trendów na rok 2022, które będą pozytywnie wpływać na doświadczenia klientów oraz automatyzować pracę w e-biznesie.

Więcej informacji o raporcie oraz możliwość zapisu na webinar lub pobranie pliku znajdziesz tutaj:   Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022  

Może zainteresują Cię także

Ideo Force - Google Partner Premium

4 lutego 2022
Google potwierdza: Ideo Force w gronie 3% najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce.

Nowa aplikacja mobilna LOTTO

18 stycznia 2022
Zrealizowana przez Ideo aplikacja sprawia, że użytkownicy serwisu lotto.pl mają jeszcze łatwiejszy dostęp do usług Totalizatora Sportowego.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas