Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Raport „Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022”

Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost popularności sprzedaży internetowej. Wraz z rozwojem rynku e-commerce powiększyło się także zainteresowanie systemami i narzędziami wspierającymi rozwój sklepów internetowych. Stanowiło to impuls, by zbadać najbardziej popularne wśród sprzedawców internetowych narzędzia. W efekcie powstał rozbudowany raport.

Ponad 150 stron, wypełnionych po brzegi wiedzą mistrzów e-commerce.

Podział raportu na 2 części tematyczne sprawia, że łatwiej jest zapoznać się z treścią poradnika. Pierwsza część omawia narzędzia technologiczne, część druga natomiast dedykowana jest narzędziom marketingowym i analitycznym. W każdej z nich, jako podsumowanie, umieściliśmy wyniki badań przeprowadzonych na polskich przedstawicielach rynku e-commerce.

Każdy rozdział oraz poszczególne jego części zawierają porównanie kilku zróżnicowanych w danej dziedzinie narzędzi lub wtyczek e-commerce. Szczegółowe opisy wszystkich danych zostały zestawione w tabelach, aby móc w prosty sposób porównać je między sobą. Dzięki temu, poszerzanie wiedzy będzie jeszcze przyjemniejsze.

Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej

O przewadze konkurencyjnej bardzo rzadko decyduje wyłącznie asortyment sklepu internetowego. Chcąc osiągnąć sukces na szeroką skalę, konieczne jest zastosowanie różnorodnych narzędzi, które w sposób realny napędzają rozwój handlu elektronicznego. Odpowiednio dopasowane rozwiązanie zapewni rozwój i przyspieszy pracę w zarządzaniu sprzedażą online na wysokim poziomie.

Wraz z naszym Przewodnikiem, proponujemy praktyczny punkt widzenia na wyzwania sektora e-commerce. Znaczną jego część poświęciliśmy na opisanie licznych systemów, które w dużym stopniu usprawniają procesy nieodłączne w prawidłowym działaniu sklepów internetowych. Są to narzędzia, wtyczki i najróżniejsze rozwiązania, które na wielu poziomach działalności automatyzują, optymalizują, rozbudowują i udoskonalają funkcjonowanie handlu elektronicznego.” - podsumowuje Anna Wolanin, kierownik działu rozwiązań e-commerce w Ideo Software.
 

  Pobierz bezpłatny raport 

 

Co znajdziesz w raporcie?

Pierwsza część raportu dotyczy narzędzi technologicznych odpowiadających za optymalizację procesów wokół sprzedaży online. Zestawienia dotyczą rozwiązań w 9 kategoriach takich jak:

  • Silniki wyszukiwania,
  • Wizualizacja z AR i 3D,
  • Systemy płatności,
  • PIM – Product Information Management,
  • DAM – Digital Assets Management,
  • WMS – Warehouse Management System,
  • Monitoring porównywarek cen,
  • Integratory usług kurierskich,
  • CIP - Channel Integration Platform.

Druga część Przewodnika opisuje rozwiązania stosowane do działań marketingowych. Zawiera analizę urządzeń odpowiadających m.in. za:

  • Programy lojalnościowe,
  • Web Push,
  • Landing Page,
  • Live chat / phone,
  • E-mail marketing,
  • Platformy kompleksowe marketing automation,
  • Monitoring Internetu,
  • Analiza UX,
  • Analiza konkurencji,
  • Analityka internetowa

Zebranie najchętniej wybieranych narzędzi tworzy pewnego rodzaju listę trendów na rok 2022, które będą pozytywnie wpływać na doświadczenia klientów oraz automatyzować pracę w e-biznesie.

Więcej informacji o raporcie oraz możliwość zapisu na webinar lub pobranie pliku znajdziesz tutaj:   Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022  

Może zainteresują Cię także

Ideo Force - Google Partner Premium

4 lutego 2022
Google potwierdza: Ideo Force w gronie 3% najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce.

Nowa aplikacja mobilna LOTTO

18 stycznia 2022
Zrealizowana przez Ideo aplikacja sprawia, że użytkownicy serwisu lotto.pl mają jeszcze łatwiejszy dostęp do usług Totalizatora Sportowego.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas