Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Ideo uruchamia dedykowany dział promocji w wyszukiwarkach

Dział Ideo SEM (search engine marketing) to grupa specjalistów, którzy zajmują się obsługą budżetów e-marketingowych przeznaczonych na promocję w wyszukiwarkach. Powstał serwis tworzony przez specjalistów firmy Ideo, dostępny pod adresem www.sem.ideo.pl.

Dział Ideo SEM (search engine marketing) tworzy grupa specjalistów, którzy zajmują się obsługą budżetów e-marketingowych przeznaczonych na promocję w wyszukiwarkach.

Powstał serwis tworzony przez specjalistów firmy Ideo, dostępny pod adresem www.pozycjonowanie.ideo.pl. Uruchomiony w ramach serwisu Blog ma dostarczać informacji ogólnych i ciekawostek związanych z SEM.

Zainteresowanie usługami marketingu w wyszukiwarkach jest bardzo duże - twierdzi Arkadiusz Michno, dyrektor generalny Ideo. Decyzja o powstaniu wyspecjalizowanego działu została podjęta na bazie oczekiwań naszych klientów - dodaje.

Specjaliści od promocji w wyszukiwarkach działali wewnątrz struktur firmy już od ponad roku. Obecnie tworzą formalny dział, oferując pełen wachlarz usług nie ograniczając się wyłącznie do najpopularniejszego pozycjonowania stron. Dział Ideo Sem zajmuje się również:

  • zarządzaniem kampaniami linków sponsorowanych
  • audytem i doradztwem
  • seo copywritingiem

Dział promocji może poszczycić się znacznymi sukcesami dzięki czemu coraz więcej klientów z chęcią korzysta z usług Ideo SEM.

Po więcej informacji na ten temat prosimy o kontakt z:

Wojciech Szymański
Kierownik Działu SEM
sem@ideo.pl

Zapraszamy na: www.pozycjonowanie.ideo.pl.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Udany IV kwartał 2007 roku

29 stycznia 2008
Ostatni kwartał 2007 r. był okresem wytężonej, ale owocnej pracy. Wdrożyliśmy sporo projektów. Do grona naszych klientów doszło kilka nowych, znanych marek. Pokazaliśmy nasze duże możliwości zarówno od strony technicznej, jak i kreatywnej.

Wizerunek 2007. Skuteczność PR w Internecie

14 listopada 2007
13 listopada 2007 r., w Hotelu Kyriad Prestige w Warszawie, odbyła się konferencja "Wizerunek 2007. Skuteczność PR w Internecie". Była ona poświęcona kwestii samorządowym działaniom PR.