
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Magento 2
- Shopware 6
- Shopify
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Analityk systemowy
- Programista .NET (junior)
- Programista .NET / C# (mid/regular)
- Młodszy Administrator Linux (staż)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie sporym wyzwaniem. Od przedsiębiorców wymaga ciągłego poszerzania horyzontów, doskonalenia wdrożonych rozwiązań i poszukiwania nowych. Z tą też myślą stworzyliśmy inicjatywę, która ma być polem do wymiany poglądów i dyskusji. „Lunch z e-commerce” jest bogatym źródłem inspiracji i pomysłów zarówno dla doświadczonych uczestników rynku, jak i przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę biznesową.
Spotkanie odbywa się pod hasłem przewodnim „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce”. Adresatami bieżącego spotkania są osoby, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń.
Budowanie relacji i odpowiednia promocja prowadzonych działań to filary w prowadzeniu firmy. Październikowe spotkanie będzie idealną sposobnością, aby zdobyć nowe kontakty i uzyskać cenne informacje biznesowe od najlepszych e-commerce’owych graczy. Organizatorzy, partnerzy oraz prelegenci „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. To właśnie dlatego skoncentrowaliśmy spotkanie na zmaksymalizowaniu korzyści czerpanych w ramach networkingu przez uczestników.
W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane tematy:
- Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?
- Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży
- E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online
- Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl
- Analizuj social media jak zawodowiec
- Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość
Obok wystąpień, lunchu i rozmów, w programie konferencji zaplanowane są także warsztaty praktyczne pt. „Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.” Przedstawimy w nim bezpłatne narzędzia dostępne dla każdego przedsiębiorcy, które pomagają rozpocząć i usprawniają ekspansję zagraniczną.
W trakcie Lunchu odbędzie się także premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści". Zaprezentuje ją jeden z autorów - Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.
Więcej informacji o wydarzeniu na: www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce
Może zainteresują Cię także
Serwisy naszych Klientów wysoko ocenione w audycie Grant Thornton
Raport: Problemy polskiego e-commerce