-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Marketing Manager
- Analityk Kampanii Marketingowych
- Analityk systemowy
- Programista .NET / C# (mid/regular)
- Programista .NET (junior)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Lead Copywriter
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie sporym wyzwaniem. Od przedsiębiorców wymaga ciągłego poszerzania horyzontów, doskonalenia wdrożonych rozwiązań i poszukiwania nowych. Z tą też myślą stworzyliśmy inicjatywę, która ma być polem do wymiany poglądów i dyskusji. „Lunch z e-commerce” jest bogatym źródłem inspiracji i pomysłów zarówno dla doświadczonych uczestników rynku, jak i przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę biznesową.
Spotkanie odbywa się pod hasłem przewodnim „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce”. Adresatami bieżącego spotkania są osoby, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń.
Budowanie relacji i odpowiednia promocja prowadzonych działań to filary w prowadzeniu firmy. Październikowe spotkanie będzie idealną sposobnością, aby zdobyć nowe kontakty i uzyskać cenne informacje biznesowe od najlepszych e-commerce’owych graczy. Organizatorzy, partnerzy oraz prelegenci „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. To właśnie dlatego skoncentrowaliśmy spotkanie na zmaksymalizowaniu korzyści czerpanych w ramach networkingu przez uczestników.
W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane tematy:
- Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?
- Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży
- E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online
- Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl
- Analizuj social media jak zawodowiec
- Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość
Obok wystąpień, lunchu i rozmów, w programie konferencji zaplanowane są także warsztaty praktyczne pt. „Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.” Przedstawimy w nim bezpłatne narzędzia dostępne dla każdego przedsiębiorcy, które pomagają rozpocząć i usprawniają ekspansję zagraniczną.
W trakcie Lunchu odbędzie się także premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści". Zaprezentuje ją jeden z autorów - Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.
Więcej informacji o wydarzeniu na: www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce
Może zainteresują Cię także
Serwisy naszych Klientów wysoko ocenione w audycie Grant Thornton
Raport: Problemy polskiego e-commerce
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.