Lunch z e-commerce

Zapraszamy na trzecią już edycję wydarzenia gromadzącego liczne grono przedstawicieli branży e-commerce. 18 października w UTH w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”.

Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie sporym wyzwaniem. Od przedsiębiorców wymaga ciągłego poszerzania horyzontów, doskonalenia wdrożonych rozwiązań i poszukiwania nowych. Z tą też myślą stworzyliśmy inicjatywę, która ma być polem do wymiany poglądów i dyskusji. „Lunch z e-commerce” jest bogatym źródłem inspiracji i pomysłów zarówno dla doświadczonych uczestników rynku, jak i przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę biznesową.

Spotkanie odbywa się pod hasłem przewodnim „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce”. Adresatami bieżącego spotkania są osoby, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń.

Budowanie relacji i odpowiednia promocja prowadzonych działań to filary w prowadzeniu firmy. Październikowe spotkanie będzie idealną sposobnością, aby zdobyć nowe kontakty i uzyskać cenne informacje biznesowe od najlepszych e-commerce’owych graczy. Organizatorzy, partnerzy oraz prelegenci „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. To właśnie dlatego skoncentrowaliśmy spotkanie na zmaksymalizowaniu korzyści czerpanych w ramach networkingu przez uczestników.

W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane tematy:

  • Jak analizować konkurencję w organicznych wynikach wyszukiwania?
  • Wykorzystanie nowych technologii w procesie zwiększania sprzedaży
  • E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online
  • Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl
  • Analizuj social media jak zawodowiec
  • Nowe technologie, stare reguły - czyli jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość

Obok wystąpień, lunchu i rozmów, w programie konferencji zaplanowane są także warsztaty praktyczne pt. „Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe.” Przedstawimy w nim bezpłatne narzędzia dostępne dla każdego przedsiębiorcy, które pomagają rozpocząć i usprawniają ekspansję zagraniczną.

W trakcie Lunchu odbędzie się także premiera II wydania książki "Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści". Zaprezentuje ją jeden z autorów - Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.

Więcej informacji o wydarzeniu na: www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce

Może zainteresują Cię także

Serwisy naszych Klientów wysoko ocenione w audycie Grant Thornton

17 czerwca 2019
Audyt porównawczy użyteczności serwisów internetowych instytucji publicznych i prywatnych, przygotowany przez Grant Thornton International bardzo dobrze ocenił trzy serwisy naszych Klientów.

Raport: Problemy polskiego e-commerce

10 maja 2019
Analizy największych wyzwań oraz trudności w polskim e-commerce podjęły się agencje Ideo Force oraz onData.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas