Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Motocykliści nareszcie mają swoje miejsce w sieci!

W sieci zadebiutował portal społecznościowy MOTOGEN.PL - nowy, napędzany pasją serwis o tematyce motocyklowej, którego celem jest integracja wszystkich miłośników jednośladów.

W sieci zadebiutował portal społecznościowy MOTOGEN.PL - nowy, "napędzany pasją" serwis o tematyce motocyklowej, którego celem jest integracja wszystkich miłośników jednośladów.

Na motogen.pl znaleźć można najświeższe informacje ze świata dwukołowej motoryzacji, błyskotliwe i przydatne artykuły, a w laboratorium testowym gamę testów motocykli, skuterów oraz akcesoriów. Serwis ten dysponuje również bogatym archiwum felietonów, poradników, relacji z imprez krajowych jak i zagranicznych oraz obszernym działem poświęconym sportom motorowym.

"Jeden z głównych celów działalności naszego portalu to stworzenie nowej jakości w pisaniu o jednośladach i wyznaczanie standardów w branży mediów motocyklowych, co niewątpliwie stało się rzeczywistością. Kluczowym założeniem projektu była również integracja braci motocyklowej w spójną i przyjazną społeczność." - Grzegorz Derlukiewicz, MOTOGEN.PL

Dzięki zastosowaniu technologii AJAX w większości elementów serwisu  (takich jak: komentarze, logowanie, galeria czy kalendarium) MOTOGEN.PL wyprzedził technologicznie wszystkie liczące się portale o tematyce motoryzacyjnej. To miejsce w sieci, w którym użytkownicy decydują, co chcą oglądać - mają możliwość sortowania treści, modyfikacji układu strony i ilości wyświetlanych wiadomości, mogą zatem dopasować serwis do swoich własnych potrzeb. Dodatkowo funkcjonalności interaktywne umożliwiają publikowanie przez użytkowników albumów ze zdjęciami, filmów, ogłoszeń, a także ocenianie i komentowanie materiałów. Jest to portal społecznościowy tworzony przez motocyklistów i właśnie do nich jest skierowany.

Nieustający wzrost popularności MOTOGEN.PL jest dowodem na to, że doskonale trafia on w potrzeby swoich czytelników. Warto podkreślić, że od uruchomienia portalu liczba unikalnych użytkowników stale rośnie. Trzeba zauważyć, że nie są to jedynie wejścia na stronę główną - odwiedzający są zainteresowani informacjami dostarczanymi przez serwis, na co wskazuje średni czas spędzony na stronie (12 minut).
Pracę nad nowym portalem rozpoczęły się w maju 2007 roku. Założeniem było stworzenie prostego w nawigacji, przejrzystego, a zarazem pełnego informacji portalu motoryzacyjnego dopasowanego do potrzeb miłośników dwóch kółek. W efekcie powstał ulepszony następca popularnej strony moto-magazyn.pl, której tematyka i treści zostały zachowane, jednak podane w bardziej nowoczesny i multimedialny sposób.

Strategię, koncepcję i realizację projektu powierzono naszej firmie.

Wydawcą portalu MOTOGEN.PL jest firma Inter Cars S.A. (www.intercars.com.pl) importer i dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych oraz pojazdów użytkowych. Oferta Spółki obejmuje również wyposażenie warsztatowe, w szczególności urządzenia do obsługi i naprawy samochodów oraz części do motocykli i tuningu.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Konferencja „Imps 2008”

10 marca 2008
13-14 marca 2008r. Jesteśmy partnerem konferencji „Imps 2008” organizowanej przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Seminarium PR Regionów

10 marca 2008
Zostaliśmy partnerem Seminarium PR Reginów, którego program składa się z dwóch części: seminariów i ogólnopolskiego konkursu dla studentów. Pomysłodawcą jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Ideą jest cykl dziesięciu seminariów...