Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

mPunkt Polska S.A - intranet

Wdrożyliśmy system intranetowy dla mPunkt - ogólnopolskiej sieci sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych.

W celu usprawnienia procesu przepływu informacji pomiędzy rozproszonymi na terenie całego kraju punktami sprzedaży sieci mPunkt zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy w niej rozbudowany system intranetowy.

Zaawansowany technologicznie portal intranetowy został zrealizowany w oparciu o nasze dwa autorskie systemy: Edito CMS i Logito. Z Intranetu korzysta obecnie około 1000 użytkowników. Wdrożone w nim funkcjonalności (np. baza pracowników, baza punktów sprzedaży, moduł Helpdesk, usługa Active Directory) w znacznym stopniu przyczyniły się do poprawy jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami różnych oddziałów sieci mPunkt, a także usprawniły organizację ich pracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu spełniliśmy oczekiwania naszego Klienta.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Konferencja InternetBeta 2009

27 kwietnia 2009
W dniach 23-25 września 2009 roku odbędzie się w Rzeszowie pierwsza w Polsce interdyscyplinarna konferencja InternetBeta 2009.

VIII Kongres Public Relations

24 kwietnia 2009
W dniach 22-24 kwietnia 2009 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbył się VIII Kongres Public Relations - coroczne spotkanie, w którym uczestniczą przedstawiciele świata reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów.