
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
W dniach 22-24 kwietnia 2009 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbył się VIII Kongres Public Relations - coroczne spotkanie, w którym uczestniczą przedstawiciele świata reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu był globalny kryzys, jego wpływ na branżę oraz związane z nim wyzwania dla PR-u. Pierwszy dzień konferencji był poświęcony zagadnieniom komunikacji i budowy wizerunku. Drugiego dnia uczestnicy Kongresu dyskutowali na temat obecnej sytuacji gospodarczej i jej oddziaływaniu na branżę PR. Kwestie poruszane ostatniego dnia spotkania to marketing i public relations miast i regionów.
Jednym z prelegentów Kongresu był Marcin Kandefer, Manager ds. Kluczowych Klientów Ideo Sp. z o.o.. W wystąpieniu "Droga do enterprise 2.0" przedstawił możliwości wykorzystania rozwiązań Web 2.0 w wewnętrznej komunikacji firmy. Wśród narzędzi powszechnie stosowanych w środowisku biznesowym wymienił: blogi, profile pracowników, kanały RSS, fora, proste bazy danych i videocasty. Są to narzędzia, które usprawniają komunikację i jednocześnie ułatwiają proces zarządzania wiedzą. Dzięki nim wzrasta efektywność przepływu informacji oraz stopień współpracy pracowników firmy.
Organizatorzy Kongresu: WSIiZ w Rzeszowie, Agencja RPR Group, Marketingowe Forum Naukowe.
Może zainteresują Cię także
Wykładamy na studiach podyplomowych
XRAII#3 - prześwietlenie startupów, czyli świeżych przedsięwzięć w sieci