VIII Kongres Public Relations

W dniach 22-24 kwietnia 2009 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbył się VIII Kongres Public Relations - coroczne spotkanie, w którym uczestniczą przedstawiciele świata reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów.

W dniach 22-24 kwietnia 2009 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbył się VIII Kongres Public Relations - coroczne spotkanie, w którym uczestniczą przedstawiciele świata reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji Kongresu był globalny kryzys, jego wpływ na branżę oraz związane z nim wyzwania dla PR-u. Pierwszy dzień konferencji był poświęcony zagadnieniom komunikacji i budowy wizerunku. Drugiego dnia uczestnicy Kongresu dyskutowali na temat obecnej sytuacji gospodarczej i jej oddziaływaniu na branżę PR. Kwestie poruszane ostatniego dnia spotkania to marketing i public relations miast i regionów.

Jednym z prelegentów Kongresu był Marcin Kandefer, Manager ds. Kluczowych Klientów Ideo Sp. z o.o.. W wystąpieniu "Droga do enterprise 2.0" przedstawił możliwości wykorzystania rozwiązań Web 2.0 w wewnętrznej komunikacji firmy. Wśród narzędzi powszechnie stosowanych w środowisku biznesowym wymienił: blogi, profile pracowników, kanały RSS, fora, proste bazy danych i videocasty. Są to narzędzia, które usprawniają komunikację i jednocześnie ułatwiają proces zarządzania wiedzą. Dzięki nim wzrasta efektywność przepływu informacji oraz stopień współpracy pracowników firmy.

Organizatorzy Kongresu: WSIiZ w Rzeszowie, Agencja RPR Group, Marketingowe Forum Naukowe.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas