Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wykładamy na studiach podyplomowych

Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych (RAII) oraz Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie uruchomiły studia podyplomowe dla nowoczesnego kierunku: Marketing w sieci.

Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych (RAII) oraz Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie uruchomiły studia podyplomowe dla nowoczesnego kierunku: Marketing w sieci.

Inicjatywa RAII ma na celu oferowanie rzetelnej i sprawdzonej wiedzy na temat wykorzystania Internetu w marketingu oraz w komunikacji z rynkiem. Studia kierowane są do specjalistów z branży marketingowej i reklamowej, menedżerów, informatyków, programistów, grafików, a także do osób, które dopiero myślą o związaniu przyszłości zawodowej z marketingiem internetowym. Kadra naukowa kierunku to fachowcy, odnoszący w swojej dziedzinie liczne sukcesy.

W gronie wykładowców znajdują się Arkadiusz Michno, Dyrektor Generalny Ideo oraz Wojciech Szymański, Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

XRAII#3 - prześwietlenie startupów, czyli świeżych przedsięwzięć w sieci

7 kwietnia 2009
26 marca w Sali Konferencyjnej Hotelu Grand w Rzeszowie odbyło się trzecie spotkanie z cyklu „XRAii. Prześwietlenie Internetu.” Tematyka spotkania była poświęcona realizacji start-upów, czyli świeżych przedsięwzięć w Internecie.

Baba Jaga czy Czarownica? - jak komunikować o świętokrzyskim?

27 marca 2009
26 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbyła się kolejna edycja Seminarium z cyklu „PR Regionów” - znani eksperci podkreślali, jak istotne w XXI wieku jest konsekwentne budowanie marki miejsca.