
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
26 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbyła się kolejna edycja Seminarium z cyklu „PR Regionów” – znani eksperci podkreślali, jak istotne w XXI wieku jest konsekwentne budowanie marki miejsca.
Jacek Kowalczyk z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego obiecywał, że przygotowana kampania promocyjna zaskoczy Polskę i nie będzie oparta wyłącznie na billboardach. Przyznał także, że dzisiejszy wizerunek województwa nie jest doskonały. Dzieje się tak, ponieważ dotychczas kilka różnych podmiotów bez spójnej koncepcji promowało miejsce, ale każde na własną rękę. Teraz promocję województwa koordynuje Świętokrzyska Regionalna Organizacja Turystyczna. Ma być więc lepiej. Motywem przewodnim kampanii są niezmiennie kojarzone z województwem czarownice – czarujące mężczyzn kobiety, a nie Baba Jagi.
Jednym z prelegentów Seminarium był Łukasz Szymański, specjalista ds. e-marketingu, który w trakcie swojej prezentacji przeanalizował powszechne postrzeganie Internetu przez administrację publiczną. W prezentacji pod przewrotnym tytułem „100% cena” zwrócił uwagę na najczęściej popełniane błędy w podejściu do działań w Internecie. W swoim wystąpieniu zwrócił uwagę między innymi na konieczność inwestowania w edukację własnych pracowników, ponieważ tylko znajomość tematu pozwala na weryfikację poziomu otrzymywanych w przetargach ofert.
Może zainteresują Cię także
W związku z dynamicznym rozwojem…
Seminarium "Rewolucja w Finansach"