Kliknij i wygraj!Wygraj audyt sklepu! Weź udział w świątecznym quizie e-commerce

Baba Jaga czy Czarownica? - jak komunikować o świętokrzyskim?

26 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbyła się kolejna edycja Seminarium z cyklu „PR Regionów” - znani eksperci podkreślali, jak istotne w XXI wieku jest konsekwentne budowanie marki miejsca.

26 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbyła się kolejna edycja Seminarium z cyklu „PR Regionów” – znani eksperci podkreślali, jak istotne w XXI wieku jest konsekwentne budowanie marki miejsca.

Jacek Kowalczyk z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego obiecywał, że przygotowana kampania promocyjna zaskoczy Polskę i nie będzie oparta wyłącznie na billboardach. Przyznał także, że dzisiejszy wizerunek województwa nie jest doskonały. Dzieje się tak, ponieważ dotychczas kilka różnych podmiotów bez spójnej koncepcji promowało miejsce, ale każde na własną rękę. Teraz promocję województwa koordynuje Świętokrzyska Regionalna Organizacja Turystyczna. Ma być więc lepiej. Motywem przewodnim kampanii są niezmiennie kojarzone z województwem czarownice – czarujące mężczyzn kobiety, a nie Baba Jagi.

Jednym z prelegentów Seminarium był Łukasz Szymański, specjalista ds. e-marketingu, który w trakcie swojej prezentacji przeanalizował powszechne postrzeganie Internetu przez administrację publiczną. W prezentacji pod przewrotnym tytułem „100% cena” zwrócił uwagę na najczęściej popełniane błędy w podejściu do działań w Internecie. W swoim wystąpieniu zwrócił uwagę między innymi na konieczność inwestowania w edukację własnych pracowników, ponieważ tylko znajomość tematu pozwala na weryfikację poziomu otrzymywanych w przetargach ofert.

Może zainteresują Cię także

W związku z dynamicznym rozwojem…

24 lutego 2009
W poszukiwaniu nowych talentów wyruszyliśmy na IX Podkarpackie Targi Pracy, które odbyły się 19 lutego 2009r. w Hali Widowiskowej na Podpromiu.

Seminarium "Rewolucja w Finansach"

24 lutego 2009
18 lutego 2009 w siedzibie Agory w Warszawie odbyło się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”. Tematem seminarium było: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansową Polaków?”.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas